Haku
Viitteet 1-8 / 8
Tapahtuma-alan yrityksen vastuullinen markkinointi
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee vastuullista markkinointia tapahtuma-alan yrityksessä. Opinnäytetyössä käydään läpi yleisesti tapahtuma-alaa, markkinointiosuudessa yleisen teorian lisäksi keskitytään erityisesti ...
Ympäristövastuun kehittäminen RESTO-tietotaitokilpailussa
(2020)
Vastuullisuus on tänä päivänä tärkeä osa toimintaa alasta riippumatta. Kestävän kehityksen periaatteet voidaan jakaa kolmeen eri kategoriaan, taloudelliseen, sosiaaliseen ja ympäristövastuuseen. Tämän opinnäytetyön tavoitteena ...
Kestävän kehityksen mukaisen turnaustuotannon opas Nurmijärven Jalkapalloseuralle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tuottaa kestävän kehityksen mukaisia toimintatapoja sisäl-tävä turnaustuotannon opas. Toimeksiantaja on Nurmijärven Jalkapalloseura ry, jonka ta-pahtuma- ja turnausvaliokunta vastaa seuran ...
Value Europe -hankkeeseen osallistuneen Z-sukupolven näkemys tapahtumien vastuullisuudesta
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tapahtumien vastuullisuus Z-sukupolven näkökulmasta. Työ on tutkimustyyppinen opinnäytetyö ja sen toimeksiantajana toimii Erasmus+ -projektin Value Eu rope -hanke. Opinnäytetyön tuloksia ...
Uusi luksus pohjoismaisissa tapahtumissa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millä tavalla pohjoismaisiin tapahtumiin on tuotu tunne luksuksesta, ja mitä uusi luksus tapahtumissa on. Työhön valittiin Pohjoismaista tapahtumia ja niistä etsittiin ...
Tapahtumajärjestämisen vastuullisuus
(2020)
Tämä opinnäytetyö tutki tapahtumajärjestämisen vastuullisuutta. Tapahtumamarkkinointia hyödynnetään yrityksissä yhä enenevissä määrin perinteisten markkinointikeinojen lisäksi. Lisääntyneen kysynnän vuoksi oli syytä tutkia ...
Vapaaehtoistarinat osana vastuullisuustekoja Salpausselän kisoissa 2023
(2023)
Yhteiskuntavastuullinen yritys noudattaa kansallisia lakeja sekä ylittää lainsäädännön minimitason. Säädösten ja vaatimusten lisäksi yrityksellä täytyy olla oma-aloitteisuutta ja motivaatiota kehittää omaa toimintaansa ...
Suurten musiikkitapahtumien vaikutus matkailuun ja matkailijoiden matkustusmotiiveihin
(2024)
Suuret musiikkitapahtumat eli kuluttajaturvallisuuslain määrittelemät yleisötapahtumat ovat joka kesän kohokohta musiikista nauttiville ihmisille. Ison tapahtuman toteutus vaatii suunnittelua, ammattitaitoa ja asiakkaiden ...