Viimeksi lisätyt Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Viitteet 16561-16575 / 18780

    • Lähitukihenkilöiden rooli Kieku-tietojärjestelmän käytössä valtiovarainministeriössä 

      Weckström, Jenna (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona valtiovarainministeriölle. Ministeriössä otettiin käyttöön Kieku-tietojärjestelmä 1.1.2013, jota varten koulutettiin 19 lähitukihenkilöä. Lähitukihenkilöt avustivat virkamiehiä ...
    • Helsingin kaupungin rakennusviraston työsuojeluorganisaation uudistaminen 

      Kuokkanen, Jasi (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tässä opinnäytetyössä kuvataan produktinomaisesti Helsingin kaupungin rakennusviras-ton työsuojeluorganisaation uudistamisprosessi. Uudistustyön perustana toimii Helsingin kaupungin työhyvinvoinnin toimintaohjelma vuosille ...
    • Prosessin kehittäminen uusille SAP-tuotenimikkeille ja tuotekohtaisen raportoinnin kehittäminen ISS Turvapalveluissa 

      Auvo, Merja (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      ISS Palvelut Oy:ssä on käytössä SAP R/3- järjestelmä. Ongelmana ISS Palveluissa on ollut, että uusille järjestelmään luotaville SAP-tuotenimikkeille ei ole ollut olemassa prosessia tai toimintatapamallia. Tutkimuksen ...
    • Creating Experiences: International Tourism Students Conference 2014 Porvoo 

      Aro, Anni; Saraste, Sylvia (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      The research was conducted as bachelor’s thesis work in spring 2014. International Tourism Students Conference (ITSC) is an annual conference for tourism students to network and share ideas about a current topic related ...
    • Designing guidelines for product’s self-marketing. Case: creating a graphic print design for Bagnanas bag. 

      Pilch, Malgorzata (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Design and marketing are interconnected. The two disciplines at first seem to deal with very different areas of expertise, but are in fact connected in many ways, particularly when looking at a role of design in marketing. ...
    • Digitaalisen markkinointiviestinnän hyödyntäminen asiakashankinnassa 

      Tiilikainen, Janne (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Markkinointi on käynyt viime aikoina läpi suurinta murrostaan vuosikymmeniin, johtuen kuluttajakäyttäytymisen muutoksesta, internetin aikaansaamista ilmiöistä, sekä digitaalisuuden tuomista mahdollisuuksista. Kiinteistön ...
    • Joukkorahoituskampanja Dizzlike Profile -pelisovellukselle 

      Riuttamäki, Maija (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Joukkorahoitus tarkoittaa pienten summien keräämistä joukolta ihmisiä, ja näin rahoittaa projekti ilman ammattilaissijoittajia tai lainan hakemista pankista. Vaikka joukkorahoituksen periaatteet ovat vanhat, sitä pidetään ...
    • Green Office -projekti Hannes Snellman Asianajotoimisto Oy:lle 

      Honkonen, Katja; Hyvönen, Tuulikki (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön aiheena on Green Office -suunnitelma Hannes Snellman Asianajotoimisto Oy:lle. Yrityksen muutto uusiin toimitiloihin vuosien 2013 ja 2014 vaihteessa tarjosi mahdollisuuden uusien toimintatapojen kehittämiselle. ...
    • Brändillä johtaminen hotellin johdon näkökulmasta 

      Ruokolainen, Janniina (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön aiheena on kahden eri alabrändin yhtäaikainen brändillä johtaminen. Brändillä johtaminen on osa keskijohdon toimintaa sekä johtamista arvojen, tarinoiden ja merkitysten avulla. Aihe on ajankohtainen, sillä ...
    • Bougoudia Ry:n verkkosivut 

      Lu, Jami (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Bougoudia Ry on hyväntekeväisyys yhdistys, joka tekee hyväntekeväisyystyötä Afrikassa. Tämän yhdistyksen kohteena on auttaa naisten ja lasten asemaa opiskelussa. Yhdistyksen toiminta keskittyy Bakari Bougoun ja Nasson ...
    • Tilinpäätösanalyysi Yritys X Oy 

      Armel, Virpi; Rajabi, Firouzeh (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön aihe on X -yrityksen tilinpäätösanalyysi. Opinnäytetyössämme tutkimme yrityksen taloudellista tilannetta tilinpäätösanalyysin avulla. Tilinpäätösanalyysi tehdään yrityksen virallisten tilinpäätöstietojen ...
    • Taidemuseon johtaminen 

      Alanko, Tuula (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten taidemuseota johdetaan. Tutkimuksen taustalla on oma kiinnostus aiheeseen ja luovan talouden kasvava merkitys yhteiskunnassa. Tutkimusongelmana on, kuinka taidemuseota ...
    • Vaihtoehtolaskelmat päätöksenteon tueksi sukelluskeskus X:lle 

      Lehtonen, Mari (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämä opinnäytetyön toimeksiantaja toimii Etelä-Suomen alueella toimiva sukellusyritys. Yrityksen nimeä ei julkaista toimeksiantajan toivomuksesta. Alalla on tiukka kilpailu ja vähän muita yrityksiä. Opinnäytetyö tämän ...
    • Seinäjoen Taitoluistelijat toimintaopas 

      Pesonen, Tiina (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli koota Seinäjoen Taitoluistelijoille yhtenäinen toi- mintaopas, joka helpottaa seuran sisäistä viestintää ja seurassa toimijoiden työskentelyä. Oppaan ja sen tekoprosessin kautta, haluttiin ...
    • Guild Charter - Kotisivupalvelu videopeliyhteisöille 

      Hannila, Marko; Wikström, Krista (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Projektin tavoitteena oli luoda alfa­versio palvelusta, josta videopelien pelaajayhteisöt voivat hankkia kotisivut. Sivuston on myös tarkoitus palvella yksittäisiä pelaajia, jotka etsivät itselleen sopivaa yhteisöä. ...