Haku
Viitteet 1-10 / 1871
Rahastosäästämisen myyminen asuntolainaneuvotteluissa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Nordea Pankki Suomi Oyj, Keski-Suomen alue. Aihe on toimeksiantajan kannalta ajankohtainen, koska nykyinen maailmantaloudellinen tilanne on muuttanut pankkien ansaintamalleja ja johtanut ...
Vapaaehtoinen eläkesäästäminen : Aloittamisen esteet
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miksi vapaaehtoisen eläkesäästämisen suosio on romahtanut lähivuosina verohelpotuksista huolimatta. Tutkimuksen toimeksiantajana oli Keski-Suomen Osuuspankki ja tavoitteena ...
Johdon laskentatoimi ja strategia mikroyrityksissä
(2019)
Työn tavoitteena oli selvittää, millä tasolla mikroyrityksien johdon laskentatoimi ja strateginen suunnittelu ovat.
Teoreettinen viitekehys rakentui johdon laskentatoimen eri osa-alueista, kuten hinnoittelusta, ...
Uuden tuotteen menestymismahdollisuudet
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajayrityksen kehitteillä olevan uuden tuotteen potentiaalista kohderyhmää ja heidän tarpeitaan. Uusi tuote liittyi myymälöissä järjestettävien kampanjoiden ja esillepanojen ...
LähiTapiola Areenan palveluiden markkinointiviestintä ja tunnettuus
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
Tutkimuksen tavoite oli selvittää, kuinka hyvin JYPin nykyiset asiakkaat sekä JYPiä seuraavat
henkilöt tuntevat LähiTapiola Areenan palvelut sekä mitä markkinointiviestintävälineitä
JYPin tulisi hyödyntää tavoittaakseen ...
An Empirical Analysis of the Determinants of Short- and Long-term Leverage of the Finnish Listed Companies
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
Reaching an optimal capital structure is a goal for every business. In order to reach that goal, companies issue debt. The aim of this study is to examine whether tangibility, R&D expenditure, market value and the presence ...
The country-of-origin effect and its influence on consumes’ perception of product quality and purchasing intentions. Case: Luxury clothing brands among the Muscovites
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
In the global world, the country of origin is at present a more important factor for the consumers than ever in history. Associations with a territory with a high proprietary image are a significant advantage for commercial ...
BECOMING A GREEN OFFICE : Case: JAMK University of Applied Sciences
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2014)
The purpose of this thesis was to create an internal environmental communication plan for the IT-Dynamo campus of JAMK University of Applied Sciences. JAMK University of Ap-plied Sciences became a member organization of ...
Vuokranantaja-asiakkaiden mielipiteitä asuntopalvelusta
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön toimeksiantaja OVV Asuntopalvelut Jyväskylä halusi selvittää tärkeimpien vuokranantaja-asiakkaidensa mielipiteitä asuntopalvelusta voidakseen parantaa palvelua asiakkaiden toivomalla tavalla. Työn tavoitteena ...
A SPORTS EVENT´S ECONOMIC IMPACT ON THE HOST REGION : Case: Neste Oil Rally Finland 2013
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2014)
The main goal of the thesis was to examine the economic impact of the Neste Oil Rally Finland 2013 on the city of Jyväskylä and the surrounding region. The thesis was assigned by the Sport Business School Finland and the ...