Haku
Viitteet 1-10 / 15
Promootioyrityksen perustaminen
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2008)
Työn tavoitteena oli selvittää uuden suhdetoiminta- ja promootiopalveluita tuottavan yrityksen menestymisen mahdollisuuksia pääkaupunkiseudulla yrityksen toimintaympäristön analysoinnin ja yrityksen lähtökohtien tarkastelun ...
Добро пожаловать! - Tervetuloa! : venäläiset matkailijat Jyväskylän seudulla
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2008-05-05)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Moskovan ja Pietarin alueiden matkanjärjestäjien motiiveja matkojen järjestämiseen Jyväskylän seudulle. Tavoitteena oli myös selvittää, miksi osa matkanjärjestäjistä ei kuitenkaan ...
Ympäristötietoisuudesta ympäristövastuulliseen yritystoimintaan : tutkimuskohteena Piispala
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2008)
Opinnäytetyö on osa Luonto-, liikunta- ja nuorisomatkailukeskus Piispalalle tehtävää ympäristöohjelmaa. Työ on ulkopuolinen konsultaatio ympäristöohjelman tekoon, ja sen tavoitteena oli tutkia Piispalan ympäristövastuullisuuden ...
Reppumatkailu Latinalaisessa Amerikassa : matkailumarkkinoinnin havainnointi
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2008-01-11)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa Latinalaisen Amerikan maiden kulttuuria, turismia, maantiedettä ja historiaa sekä matkailumarkkinointia alueella. Työssä yhdistyvät faktatiedot Latinalaisen Amerikan maista sekä ...
Yhteistyöllä kohti laadukkaita tuotteita : case: Helsinki Expert Oy
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2008-03-17)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten tuottaa yhteistyöllä laadukkaita tuotteita. Lähtökohtana oli Helsinki Expertin vuoden 2006 lopussa tehty imagotutkimus yrityksen yhteistyökumppaneille. Tutkimuksessa nousivat ...
Marketing events to students : Jyväskylä Fair Ltd
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2008-05-05)
Opinnäytetyö tehtiin Jyväskylän Messut Oy:lle. Työn aiheena oli messumarkkinointi opiskelijoille. Työn tehtävänä oli selvittää, miten lisätä opiskelijoiden määrää sekä yleisö- että ammattimessuilla. Suomessa ja Jyväskylässä ...
Enhancing the image of the public sector through marketing communication : Birmingham City Council, UK
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2008-05-07)
Opinnäytetyön tavoitteena oli esitekirjasten luonti kahdelle kaupunkipuistolle; New Hall Valley Country Park:lle sekä Sheldon Country Park:lle. Puistot sijaitsevat Birminghamissa Iso- Britanniassa ja ovat kaupunginvaltuuston ...
Maaseutumatkailuyritysten investointien tulevaisuuden näkymiä Keski-Suomen maaseudulla
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2008)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Keski-Suomen maaseutumatkailuyritysten investointisuunnitelmia vuosille 2009–2013 sekä muutaman valitun yrityksen investointiprosessin toteutumista. Työn toimeksiantajana oli ...
SAS ja Blue1 median silmin
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2008-05-05)
Työn tavoitteena oli tutkia, miten media, ja erityisesti sanomalehdet ovat kirjoitelleet kahdesta pohjoismaisesta lentoyhtiöstä, SAS:sta ja Blue1:sta. Tarkoituksena oli tutkia, millaisia asioita yrityksistä on kirjoiteltu ...
Keskisuomalaisia matkailupaketteja espanjalaisille matkailijoille
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2008-01-14)
The purpose of the thesis was to promote incoming tourism in Central Finland. The aim was to develop travel packages for Spanish tourists in the Central Finland region. The idea was to create packages that would serve the ...