Haku
Viitteet 1-6 / 6
Verkkokaupan asiakaslähtöinen kehittäminen Case: Vaniljakoti.fi
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Vaniljakodin verkkokauppaa ja parantaa asiakaskokemuksia. Tavoitteena oli saada kokonaiskuva asiakaskokemuksen muodostumisesta ostoprosessin eri vaiheissa sekä asiakkaiden tyytyväisyys ...
Valikoiman ketjuohjauksen vaikutus myymäläkohtaiseen valikoimatyytyväisyyteen Alko Oy:ssä
(2021)
Asiakaskokemus on nykyään yritysten merkittävin kilpailutekijä ja sen kehittämiseen käytetään paljon resursseja. Asiakaskokemus muodostuu monen asian summana. Yrityksen tarjoama valikoima tai palvelu on yksi keskeisimmistä ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen Keski-Suomen maailmanperintökeskuksen pilottihankkeessa
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Petäjäveden vanhan kirkon säätiölle. Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa Keski-Suomen maailmanperintökeskuksen pilottihankkeen asiakaskokemusta ja tutkimuskysymyksenä oli selvittää, ...
Koiratarvikkeiden verkko-ostaminen Suomessa
(2021)
Opinnäytetyön tutkimuksen lähtökohtana oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat koiratarvikkeiden verkko-ostamiseen ja mitä asioita nykypäivän koiranomistaja arvostaa verkko-ostajana. Tutkimuksen avulla tutkija halusi myös ...
Valokatu-tapahtuman kävijäkokemuksen tutkiminen
(2021)
This study was carried out aiming to understand and improve the visitor’s experience at ”Valokatu”, part of
the Jyväskylä Urban Culture, in the ”City of Light” event. In addition to the lighting exhibition at Valokatu, ...
Asiakaskokemus ja palvelun laadun kehittäminen Sky Cafe & Foodissa
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää miten asiakkaat kokevat Jyväskylän lentoasemalla sijaitsevan Sky Cafe & Foodin palvelun laadun sekä selvittää kuinka tietoisia asiakkaat ovat lentoasema- oppilaitosyhteistyöstä. ...