Näytä suppeat kuvailutiedot

Tiktok as a marketing tool for a small company

Tuononen, Joona; Zulu, Thabo (2021)

dc.contributor.authorTuononen, Joona
dc.contributor.authorZulu, Thabo
dc.date.accessioned2021-11-24T12:18:04Z
dc.date.available2021-11-24T12:18:04Z
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/508250
dc.description.abstractTämä opinnäytetyö käsittelee Tiktokin käyttöä pienen yrityksen markkinoinnin työkaluna. Tiktok on nykypäivän nopeimmin kasvava sosiaalisen median alusta, jolla on satoja miljoonia päivittäisiä käyttäjiä. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, voisimmeko Tiktokia käyttää menestyksekkäästi markkinoinnin työkaluna ja nähdä, onko menestyksellä yhteyttä myyntiin. Yhdessä sen kanssa halusimme nähdä, kuinka paljon huomiota alustalle voitaisiin luoda eri tekniikoita käyttämällä. Perustimme sosiaalisen median markkinoinnin tutkimuksemme siihen, kuinka tehokasta sisältömarkkinointi voi olla. Tämä tutkimus osoitti, että pystyimme rakentamaan yleisöä ja huomiota Tiktokkiin, mutta emme voineet arvioida tämän vaikutusta myyntiin myyntivolyymien ollessa alhaiset. Päättelemme, että jatkamalla sisällön tekemistä Tiktokissa, yritys voi saada hyödyllisempiä tuloksia, ja suosittelemme yritystä jatkamaan materiaalin julkaisemista Tiktokissa.-
dc.language.isoeng-
dc.rightsfi=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|sv=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|en=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|-
dc.titleTiktok as a marketing tool for a small company-
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|-
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:amk-2021112421431-
dc.subject.degreeprogramfi=Liiketalous, hallinto ja markkinointi|sv=Företagsekonomi, förvaltning och marknadsföring|en=Business Management, Administration and Marketing|-
dc.subject.ysosocial media-
dc.subject.ysomarketing-
dc.subject.ysodigital marketing-
dc.subject.ysoTikTok-
dc.subject.disciplineBachelor of business administration-
annif.suggestions.linkshttp://www.yso.fi/onto/yso/p20774|http://www.yso.fi/onto/yso/p5878|http://www.yso.fi/onto/yso/p15070|http://www.yso.fi/onto/yso/p38864|http://www.yso.fi/onto/yso/p3128|http://www.yso.fi/onto/yso/p23851|http://www.yso.fi/onto/yso/p6988|http://www.yso.fi/onto/yso/p23472|http://www.yso.fi/onto/yso/p5156|http://www.yso.fi/onto/yso/p23942en
dc.rights.accessrightsRajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot