Haku
Viitteet 1-5 / 5
Tanssikilpailun asiakaslähtöinen kehittäminen - case "hyvän mielen" tanssikilpailu
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa uutta tietoa ”hyvän mielen” tanssikilpailuista. Työssä keskityttiin tarkastelemaan kilpailuita myytävän palvelun näkökulmasta ja kehittämään palvelua asiakaslähtöisempään suuntaan. ...
Asiakaslähtöinen palvelunkehittäminen jazzkentän välittäjäportaassa
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, joka selvittää itsenäisten jazzartistien tarpeita musiikin välittäjäportaan palveluille. Työn tilaaja on helsinkiläinen musiikkialan yritys We Jazz, jonka tavoitteena on asiakaslähtöisesti ...
Asiakasymmärrys taiteen verkkokaupan teosmyynnin tukena : Case Taiko
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoitteena on syventää taideverkkokauppa Taikon asiakasymmärrystä teosmyynnin tukemiseksi.
Taidemarkkinoiden digitalisoituminen avaa mahdollisuuksia taiteen saavutettavuuden ...
Vierailupalvelun kehittäminen asiakaslähtöisesti : case Helsinki XR Center
(2023)
Tässä opinnäytetyössä kartoitetaan Helsinki XR Centerin vierailujen nykytilaa ja selvitetään, tulisiko Helsinki XR Centerin vierailuja parantaa. Työn ensisijaisena tavoitteena on muodostaa käsitys siitä, miten Helsinki XR ...
Elämyspalvelun luominen kulttuurikuppilaan palvelumuotoilun avulla
(2022)
Opinnäytetyötäni vie eteenpäin ajatus siitä, mikä todella tekee jostain tapahtumasta tai palvelusta ainutkertaisen, elämyksen. Onko elämyksen syntymiseen mahdollista vaikuttaa tuotannon näkökulmasta? Vai onko kyse vain ...