Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakastyytyväisyyden parantaminen hankintatoimen avulla
(2022)
Tämän toimintatutkimuksen tavoitteena oli kehittää asiakastyytyväisyyttä hankintamallia muuttamalla. Pilotoin uutta mallia kolmessa Lean- ja tahtituontamalliin perustavassa keittiökorjauspilottihankkeessa. Kehittämishankkeessa ...
Laatujärjestelmän toimintamallin kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyö on tehty Pirkkalan kunnan Tilapalvelun tarpeeseen laadunhallinnan ylläpitämiseksi ja parantamiseksi. Työn tavoite on kehittää ja luoda laatujärjestelmän toimintamalli huomioiden laadun keskeiset seikat. Työn ...
Hoitotyön yhteenvetojen sisältö Tampereen yliopistollisen sairaalan vuodeosastoilla
(2022)
Osa potilaan laadukasta hoitoa on laadukas kirjaaminen. Hoitotyön kirjaamiseen sisältyy hoitojakson aikana esimerkiksi hoitotyön suunnitelman kirjaaminen, päivittäiskirjaaminen ja hoitojakson päättyessä hoitotyön yhteenvedon ...
Puhelimitse tehtävän hoidon tarpeen arvioinnin kehittäminen ensihoidossa : laadullinen kyselytutkimus ensihoitajille
(2024)
Suomessa on laajalti jo monella hyvinvointialueella käytössä toimintamalli, jossa kiireettömät ensihoitotehtävät ohjautuvat hätäkeskuksesta suoraan ensihoidon tilannekeskukseen, josta ensihoitaja soittaa kohteeseen ja tekee ...