Haku
Viitteet 1-10 / 20
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Eettisen koruyrityksen brändin kirkastaminen : Tapaus Kätkökoru
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan yrityksen brändäämistä, viestintää ja markkinointia eettisten toimintatapojen näkökulmasta. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia, pääosin viestintään liittyviä ...
Aikakauslehden menestystekijät : Case: Pelaaja-lehden kuluttajamyynnin kasvattaminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten Pelaaja-lehden myyntiä kuluttajille voi lisätä uusien kustannustehokkaiden ja kilpailukykyisten keinojen avulla. Työ on toteutettu tapaustutkimuksena ja tilaajana toimi ...
Nuoren yrityksen brändiopas
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia nuorelle yritykselle kattava brändi opas. Oppaan tarkoituksena oli auttaa ja neuvoa nuorta yritystä brändäysprosessissa. Opas laadittiin selvittämällä, mistä brändityö ...
Opas henkilöbrändäykseen Twitch-suoratoistopalvelussa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten luoda ja kehittää omaa brändiä suoratoistopalvelujen välityksellä. Opinnäytetyössä selvitettiin, mitä henkilöbrändi terminä tarkoittaa. Työssä myös ...
Creating an Authentic Sustainable Brand : Case Companies H&M Group and Marimekko
(2020)
This thesis studied the marketing components that make an authentic sustainable brand image by reviewing two case companies, H&M Group and Marimekko. The purpose of the thesis was to answer the main research question ‘how ...
Twitterin merkitys markkinoinnissa ja brändin rakentamisessa
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli käsitellä Twitteriä markkinoinnin ja brändäyksen alustana ja työkaluna. Twitter on yksi suurimmista sosiaalisen median alustoista, ja sen käyttö on erittäin oleellista yrityksille nykyaikana. ...
Brändäyksen merkitys e-urheiluorganisaatiossa
(2022)
E-urheilu on maailmanlaajuisesti kasvava ilmiö. Vielä vuosituhannen vaihteessa e-urheilu yleisesti miellettiin vielä mukavaksi ajanvietteeksi kavereiden kanssa pelaten. Toimiala kuitenkin koki räjähdysmäisen kasvun ...
Kehittämishanke yrityksen X toiminnan suuntaamiseksi kuluttajamarkkinoille
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli yrityksen X toiminnan kehittäminen. Yrityksen X toimiala on mehiläistarhaus ja mehiläispesästä saatavien tuotteiden tuotanto. Kehityshankeen tavoitteena oli kehittää yrityksen X toimintaa ...
Kuinka onnistua yrityksen TikTok-markkinoinnissa? : brändimielikuvien synty sovelluksessa ja 10 vinkkiä markkinoinnissa onnistumiseen TikTok-sovelluksessa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa, kuinka yritykset voivat hyödyntää TikTok-sovellusta markkinoinnissaan ja kuinka onnistua siinä. Opinnäytetyö syventyy myös brändimielikuvien syntyyn sovelluksessa.
Työn ...