Näytä suppeat kuvailutiedot

Omnikanavaisuuden merkitys asiakaskokemuksessa

Mustonen, Aapo; Nylund, Arttu (2025)

dc.contributor.authorMustonen, Aapo
dc.contributor.authorNylund, Arttu
dc.date.accessioned2025-03-28T05:16:48Z
dc.date.available2025-03-28T05:16:48Z
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/881194
dc.description.abstractOpinnäytetyössä tutkitaan suomalaisten teleoperaattoreiden omnikanavaisuuden toteutumista ja sen vaikutusta asiakaskokemukseen. Työssä tutkitaan myös mahdollisia hyötyjä ja haittoja, joita voi ilmetä omnikanavaisuuden toteutuessa tai puuttuessa. Opinnäytetyössä toteutetaan tutkimuskysely, josta saadulla datalla vertaillaan eri kanavia ja ikäpreferenssejä kanaviin liittyen. Työssä toteutetaan myös havainnointitutkimus, jossa omnikanavaisuutta ja asiakaskokemusta tarkastellaan asettautumalla asiakkaan asemaan. Opinnäytetyön tutkimustuloksissa tulee ilmi omnikanavaisuuden toteutuminen kolmella Suomen suurella teleoperaattorilla, näiden väliset erot ja asiakaskokemukseen kohdistuvat vaikutukset. Opinnäytetyö havainnollistaa asiakaskokemuksen toteutumista ja laatua teleoperaattoreilla. Tämän työn tuloksia voi hyödyntää omnikanavaisuuden toteutumista kehittäessä tai selvittääkseen omnikanavaisuuden ja asiakaskokemuksen laadun korrelaatiota. Tutkimusta voisi mahdollisesti jatkaa vielä muissa potentiaalisissa kohderyhmissä ja tarkemmin asiakaspalvelukanava kohtaisesti.-
dc.language.isofin-
dc.rightsCC BY 4.0-
dc.titleOmnikanavaisuuden merkitys asiakaskokemuksessa-
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|-
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:amk-202503275165-
dc.subject.specializationMyynti ja markkinointi-
dc.subject.degreeprogramfi=Liiketalous, hallinto ja markkinointi|sv=Företagsekonomi, förvaltning och marknadsföring|en=Business Management, Administration and Marketing|-
dc.subject.ysoasiakaskokemus-
dc.subject.ysoasiakkaat-
dc.subject.ysoteleoperaattorit-
dc.subject.ysoasiakaslähtöisyys-
dc.subject.ysoyritykset-
dc.subject.ysoasiakaspalvelu-
dc.subject.ysoasiakastyytyväisyys-
dc.subject.disciplineTradenomi, Liiketalouden tutkinto-ohjelma-
annif.suggestions.linkshttp://www.yso.fi/onto/yso/p24882|http://www.yso.fi/onto/yso/p3294|http://www.yso.fi/onto/yso/p11827|http://www.yso.fi/onto/yso/p5029|http://www.yso.fi/onto/yso/p1380|http://www.yso.fi/onto/yso/p7613|http://www.yso.fi/onto/yso/p3128|http://www.yso.fi/onto/yso/p1379|http://www.yso.fi/onto/yso/p7217|http://www.yso.fi/onto/yso/p7413fi
dc.rights.accessrightsRajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot