Haku
Viitteet 1-10 / 16
Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun nykytila ja kehittäminen pankissa
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun nykytilaa ja kehittämistä pankin yhteyshenkilötoimintamallin osalta. Teoriaosuudessa käydään ensiksi läpi asiakaskokemuksen muodostumista, asiakkaan ...
Asiakastyytyväisyystutkimus yritys X:lle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Yritys X:n asiakkaiden tyytyväisyyttä yritykseen. Yritys X:n on kello- ja kultaseppäalan liike. Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä myyntityöhön. Toisena tavoitteena oli perehtyä ...
Asiakastyytyväisyystutkimus
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Neliyhtymä Oy:n asiakkaiden tyytyväisyys yrityksen toimintaan ja palveluun, palvelupolun jokaisella kontaktipisteellä. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli kartoittaa ...
Hotelli Kivitipun asiakastyytyväisyystutkimus
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Hotelli Kivitipun toimintaan. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaspalveluun. Toisena tavoitteena oli perehtyä asiakaskokemukseen ja asiakastyytyväisyyteen. ...
Elämänturvatapaamisten kokemukset ja odotukset
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää LähiTapiola Etelä-Pohjanmaan elämänturvatapaamisten kokemuksia ja odotuksia. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä palveluun ja asiakaskokemukseen. Toisena tavoitteena ...
Megazone Seinäjoen asiakastyytyväisyystutkimus
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Megazone Seinäjoen toimintaan. Opinnäytetyön ensimmäinen tavoite oli perehtyä asiakaskokemukseen. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli toteuttaa ...
Asiakastyytyväisyyskysely Bonusway Oy:lle
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa Bonusway Oy:lle asiakastyytyväisyyskysely. Edellisen kerran yritys oli tehnyt asiakastyytyväisyyskyselyn vuonna 2019, joten yrityksessä koettiin tarve toteuttaa kysely uudelleen. ...
Asiakaskokemustutkimus Kauhavan Y-Kinon asiakkaille
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kauhavan Y-Kinolla asiakkaiden kokemuksia toimintaan liittyen. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaskokemukseen. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli toteuttaa ...
Asiakastyytyväisyystutkimus LVI-alan yritykselle
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää LVI-alan yrityksen X asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen palvelukokemukseen. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaspalveluun. Toisena tavoitteena oli perehtyä ...
Isännöintitoimiston asiakastyytyväisyystutkimus
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajayrityksen asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen toimintaan. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä isännöintiin toimialana sekä sen sisältöihin. Opinnäytetyön ...