Haku
Viitteet 1-10 / 22
Yhteisöradion käyttäjäkokemuksen mallintaminen palvelumuotoilun keinoin. Case: Lihamukiradio.
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on yhteisöradion asiakaskokemuksen mallintaminen palvelumuotoilua hyödyntäen. Tavoitteena on selvittää Lihamukiradion asiakaskokemuksen nykytila ja ne keinot, miten sitä voidaan kehittää. ...
Tehokkaampi vastaanotto ja parempi asiakaskokemus: Master-työkalu ja majoittujan opas Scandic Simonkentän vastaanottoon
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajan Scandic Simonkentän vastaanottoon majoittujan opas ja Master-työkalu, joita ei vielä hotellin vastaanotossa entuudestaan ollut. Niiden tarkoitus on nopeuttaa ...
Asiakaskokemusta mittaavan järjestelmän hyödyllisyys ja vaikutus asiantuntijatyöhön finanssialalla
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee asiakastyytyväisyyttä ja sen vaikutuksia asiakaspalveluun finanssialan asiantuntijan näkökulmasta. Teoriaosiossa tutustutaan asiakaspalvelun laadun tärkeyteen sekä siihen, kuinka asiakaspalvelua ...
Opiskelijavaihdon palveluiden kehittäminen vaihto-opiskelijoiden palvelukokemusten avulla: Case Lahden ammattikorkeakoulu Oy:n lähtevät ja saapuvat vaihto-opiskelijat
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää Lahden ammattikorkeakoulu Oy:n opiskelijavaihdon palvelua vaihto-opiskelijoiden palvelukokemusten avulla. Työn toimeksiantaja oli Lahden ammattikorkeakoulu Oy.
Työn ...
ASIAKASKOKEMUKSEN PARANTAMINEN TEOLLISUUSPALVELUYRITYKSESSÄ
(2019)
Asiakaskokemuksen parantamisen avulla luodaan asiakkaille positiivisia kokemuksia yrityksen palveluista ja tuotteista, joiden avulla pyritään erottumaan kilpailijoista ja saavuttamaan kilpailuetua.
Kehittämishankkeen ...
ASIAKASKOHTAAMISEN KEHITTÄMINEN B2B-TEOLLISUUSYRITYKSESSÄ: Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten Yritys X:n työntekijöiden asiakaskohtaamisia voidaan kehittää. Työn avulla pyrittiin löytämään vastaukset myös kysymyksiin ”Mitä Yritys X:n asiakkaat arvostavat toimittajako ...
Palliatiivisen poliklinikan ensikäynti asiakkaan kokemana
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin Päijät-Hämeen Hyvinvointiyhtymän Palliatiivisen poliklinikan ensikäyntiä asiakkaan näkökulmasta. Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä poliklinikan asiakkailta arvioita ensikäynnin sisällöstä ...
Jokereiden Club Seat -katsomon uudelleenkonseptointi
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää millä keinoilla Jokereiden club-katsomoa tu- lisi uudelleen konseptoida, jotta se toisi lisää maksavia asiakkaita. Opinnäytetyön ta- voitteena on kerätä tietoa asiakaskyselyllä ja ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen tavaratalopalveluiden kehittämisessä
(2019)
Opinnäytetyöni tarkoituksena oli palvelumuotoilun hyödyntäminen tavaratalopalveluiden kehittämisessä. Työn tavoitteena oli Sokoksen palvelutarjoaman kirkastaminen. Työssä selvitin Sokoksen tiettyjen asiakassegmenttien ...
Parempaa asiakaskokemusta etsimässä : Ratkaisuja muodin kivijalkaliikkeen palvelukokemuksen parantamiseksi
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan muotikaupan tämän päivän haasteita ja etsitään niihin ratkaisuja palvelukehittämisen ja palvelumuotoilun aloilta. Päätutkimuskysymys oli: Miten palvelumuotoilu voi edistää muotikaupan ...