Haku
Viitteet 1-8 / 8
Matkamylly : Strategiaprosessin kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Kehittämistyön tavoitteena oli strategiaprosessin uudistaminen ja kehittäminen palvelumuotoilun keinoin tuomalla siihen palvelumuotoilun prosessit ja työkalut. Näin siitä saatiin asiakaskeskeinen. Tarkoituksena oli mallin ...
Jalkautuvan opettajuuden arvo toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Opinnäytetyön tavoitteena tuoda esiin ammatillisen koulutuksen uuden lainsäädännön ja hallitusohjelman mukaisen reformin mallin toteuttamista toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa osallistumisen keinoin. Opinnäytetyön ...
Osallisuus- ja vuorovaikutustyön haasteet ja mahdollisuudet julkisorganisaation näkökulmasta. Esimerkkinä WeLive -hanke
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin osana WeLive projektia (A neW concept of pubLic administration based on citizen co-created mobile urban services), jonka tavoitteena on parantaa kaupunkien tarjoamia palveluita luomalla ...
Asiakassuhteen asiakaskeskeinen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin. : Case: HKScan Finland Oy:n ja Yritys x:n suhde
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Perinteisessä teollisuusyrityksessä ovat yrityksen tuotteet ja palvelut olleet liiketoiminnan keskiössä. Viime vuosikymmeninä asiakkaan rooli on kuitenkin kasvanut ja asiakaskokemus on noussut monen yrityksen palvelun ...
Kansalaisten osallistaminen ja osallistuminen julkisten palvelujen kehittämiseen. Esimerkkinä WeLive-hanke.
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli ymmärtää kansalaisten osallistamista ja vuorovaikutusta kansalaisen näkökulmasta sekä tuottaa tietoa julkisen sektorin osallisuus- ja vuorovaikutusmallin kehittämistyöhön. Opinnäytetyö ...
Sisäisen prosessin kehittäminen palvelumuotoilun avulla - esimerkkinä Kela
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Julkisen sektorin tuottamiin palveluihin kohdistuu paljon odotuksia ja toiveita kansalaisten muuttuvien palvelutarpeiden takia. Yritykset ovat alkaneet kiinnittää enenevissä määrin huomiota asiakkaidensa tarpeisiin ja ...
Innovatiivisesti kohti uutta. Tapaus: OP goes Silicon Valley
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Finanssiala on voimakkaassa murroksessa, ja alalle on tulossa uusia globaaleja kilpailijoita toimialan ulkopuolelta. Kilpailun globalisoitumisen ja teknologisen kehityksen myötä useat yritykset ovat joutuneet muuttamaan ...
Julkishallinnon uusi asiointipalvelumalli : Tapaus:Vantaan kaupunki
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Julkisyhteisöillä on suuria ja alati kasvavia haasteita järjestää ihmisten tarpeita vastaavat palvelut. Väestön ikääntyminen, työikäisen väestön määrän suhteellinen väheneminen ja muuttopaine kau-punkeihin synnyttävät ...