Haku
Viitteet 1-10 / 31
Instagramin rooli brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä
(2020)
Opinnäytetyössä perehdyttiin Instagramin rooliin brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä. Sosiaalinen media ja markkinoinnin digitalisoituminen ovat luoneet uu- sia haasteita markkinoinnin saralla, ...
Artistin henkilöbrändin kehittäminen sosiaalisessa mediassa sisältömarkkinoinnin keinoin: Case Vesa Holmala
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, minkälainen sisältömarkkinointi vaikuttaa sosiaalisen median kanavissa henkilöbrändäämiseen ja tulokselliseen artistikuvan kehittämiseen. Tarkoituksena oli myös esittää toimeksi ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen pienen yrityksen markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella markkinointia sosiaalisessa mediassa ja kuinka sitä voisi käyttää hyväksi pienen yrityksen markkinoinnissa. Toimeksiantajana oli Smartdog Oy, joka tarjoaa erilaisia tieteelliseen ...
Yritysprofiilin seuraajamäärään vaikuttaminen Instagramissa – Case-tutkimus
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten voidaan vaikuttaa Instagram yritysprofiilin seuraajamäärään. Toimeksiantajana toimi vakuutus- ja rahoitusalan yritys POP Vakuutus eli Suomen Vahinkovakuutus Oy. ...
Case Study: Australia Studyn Instagram näkyvyyden parantaminen
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli australialainen yritys, joka auttaa ihmisiä koulutus- ja viisumi asioissa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää keinoja toimeksiantaja yritykselle parantaa heidän näkyvyyttään Instagram ...
Visuaalisen brändi-identiteetin rakentaminen aloittavalle vaatetusalan yritykselle – Case: Yritys X
(2020)
Brändillä on valtava merkitys yrityksen menestyksessä. Vahvalla brändäyksellä yritys pystyy vakiinnuttamaan asemaansa ahtaillakin markkinoilla ja luomaan tätä kautta tunnettavuutta kuluttajien keskuudessa. Tämän opinnäytetyön ...
Markkinointisuunnitelma tunnettavuuden lisäämiseksi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää markkinointisuunnitelma Starbucks Iso Omenalle. Tarkoituksena on lisätä toimeksiantajayrityksen näkyvyyttä ja tunnettavuutta Instagramin avulla. Tarkoituksena on, että ...
Instagram-tarinat aikakauslehden markkinoinnissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajana toimivan A-lehtiin kuuluvan Kauneus ja Terveys -lehden Instagram-tilin toimintaa ja tuottaa tilille nykyisiä seuraajia palvelevaa ja uusia seuraajia houkuttelevaa ...
Sosiaalisen median viestintäsuunnitelman jalkauttaminen
(2019)
Opinnäytetyöni toimeksiantajana toimi Lohjan sairaalan synnytysosasto sekä yhteistyökumppaninani toimi hallintopäällikkö Jari Jokivaara. Lohjan sairaalassa tehdään synnytyksiä vuodessa noin tuhat. Opinnäytetyöni on jatkoa ...
Sosiaalisen median opas - Spice Ice
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median opas Spice Ice jäätelöbaareille. Oppaan avulla voidaan aloittaa sosiaalisen median markkinointi, hyödyntää sitä jo käytössä olevien sosiaalisen median ...