Haku
Viitteet 1-6 / 6
Asiakaslähtöiset tukipalvelut lisäarvon tuottajina hotellin kokouspalveluissa
(2020)
Kokous- ja tapahtumatoimialalla yrityksen kyky erottautua kilpailijoista on olennainen osa kannattavaa liiketoimintaa. Erottautuminen tapahtuu luomalla asiakkaalle lisäarvoa. Kokouspalveluissa lisäarvoa luodaan tukipalveluiden ...
Myyntinäyttelyn asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2019)
Opinnäytetyö käsitteli palvelun asiakaskokemuksen kehittämistä kohdeorganisaation palvelussa. Kehittämisen kohteena oli ammattikeittiöiden kokonaistoimittaja Dieta Oy:n tarvikemyyntinäyttely. Opinnäytetyön tavoitteena oli ...
Matka tislaamon makuihin - Elämyspalvelun tuottaminen palvelumuotoiluprosessin avulla
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimeksiantajalle uusi elämyspalvelu palvelumuotoiluprosessin avulla. Toimeksiantajana opinnäytetyössä toimii helsinkiläinen tislaamo The Helsinki Distilling ...
Ideapaketin kehittäminen uuteen ohjelmapalveluun tapahtumatuotantoyritykselle
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli pääkaupunkiseudulla toimiva tapahtumatuotantoyritys, joka tuottaa tapahtumia yksityisille- ja yritysasiakkaille. Toimeksiantoyritys tuottaa räätälöityjä ja uniikkeja tapahtumia nopeallakin ...
Creating a Business concept for a Vietnamese restaurant in the Metropolitan area : The Banh Mii House
(2020)
The purpose of this thesis is to create a business concept in the Metropolitan area called “The Banh Mii House”. The Banh Mii House focuses on making and promoting Banh Mi, Vietnamese signature street food. Main customers ...
Lapsiperheiden asiakaskokemuksen kehittäminen: case Ähtärin Eläinpuisto Oy
(2019)
Tavoitteena tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä oli palvelumuotoilun avulla kehittää lapsiperheiden asiakaskokemusta Ähtärin Eläinpuisto Oy:ssä. Toimeksiantaja Ähtärin Eläinpuisto Oy on toiminut yrityksenä vuodesta 1973 ...