Haku
Viitteet 1-10 / 26
CampusOnlinen verkkopalvelun käytettävyyden arviointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli löytää ammattikorkeakoulujen opintotarjontaportaalina toimivasta verkkopalvelusta käytettävyysongelmia, jotta kyseisen verkkopalvelun käyttäjillä olisi tulevaisuudessa sen kanssa entistä ...
Kryptovaluutat - uhat ja mahdollisuudet
(2020)
Treidaamisen suosio on ollut hurjassa nousussa viime aikoina. Treidaaminen mahdollistaa parhaimmillaan ajasta ja paikasta riippumattoman omatoimisen työskentelyn, josta moni nykyihminen vain haaveilee. Tämän tutkimuksen ...
Game Development with Unreal Engine 4
(2020)
Thesis’ purpose was to build a game prototype and describe its working parts. The thesis was a part of a bigger entity and it focused mainly on character animation, artificial intelligence and combat mechanics. This project ...
Improving Overcomer's Arena online presence through design
(2020)
It is vital for organizations to maintain a strong online presence for them to attract the attention of their potential users. The purpose of this research was to create a website for Overcomers’ Arena that aids their ...
Plus X -verkkosovelluksen käytettävyyden arviointi ennen käyttöönottoa
(2020)
Verkkosovelluksen hyvällä käytettävyydellä on nykypäivänä yhä suurempi merkitys ihan minkä tahansa alan toimijoilla. Tässä tutkimuksessa tarkastellaan Plus X -nimisen verkkosovelluksen käytettävyyttä ennen sen varsinaista ...
Design and development of a web application for Vihdin-Nummelan Kylähistoria Ry with WordPress as a Headless CMS and React
(2020)
In a constantly changing world, organizations of all types are expected to keep up with the advancements of technology. It is especially true for those websites and applications which are purely informative in nature, as ...
Chatbotin suunnittelu IT-tuen käyttöön
(2021)
Tämän kehittämistyön tavoitteena oli kehittää chatbotin prototyyppi Microsoft Bot Framework-kehitysympäristössä. Prototyypin tarkoituksena oli todistaa chatbotin ja sen ominaisuuksien toimivuus käytetyillä menetelmillä. ...
Vianhallinta kokonaisuuden kehittäminen Laurea korkeakoulun chatbottiin
(2021)
Tässä opinnäytetyössä luodaan Laurean ServiceDeskin chatbottiin vianhallinta kokonaisuus, jotta asiakkaat saavat chatbotilta apua yleisiin ServiceDeskissä esiintyviin tietoteknisiin ongelmiin kuten selaimen ongelmiin, ...
Robotit apuna kiinteistöhallinnassa
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tehdään materiaalia työn toimeksiantajalle, Metropolia Ammattikorkeakoululle, ohjelmistorobotiikan mahdollisuuksista kiinteistöhallinnassa. Työssä avataan ohjelmistorobotiikan mahdollisuuksia ...
A student-centric approach in making instructional videos for blended learning courses : video production guideline for educators
(2020)
The purpose of this thesis project was to conduct an explorative study on how to make effective instructional videos for a blended learning environment. There are four objectives formulated for the study. The first objective ...