Haku
Viitteet 1-6 / 6
Matkailijatutkimus, case Pertunmaa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kartoittaa Pertunmaan matkailua. Miksi matkailijat matkustavat Pertunmaalle? Mitä kanavia matkailijat käyttävät etsiessään Pertunmaasta tietoa? Minkä kanavan kautta matkailijat varaavat ...
Laatukyselytutkimus puhtaanapidon yritysasiakkaille Case Lassila & Tikanoja
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on puhtaanapidon laadun ja toimeksiantajan yri-tyskuvan selvittäminen sähköisenkyselyn avulla. Toimeksiantaja on Lassila & Tikanoja ja kyselyn kohteena toimeksiantajan pienemmät yritysasiakkaat. ...
OPISKELIJAKUNTA KAAKON 5-VUOTISJUHLASUUNNITELMA
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää opiskelijakunta Kaakolle toimiva
suunnitelmapohja heidän 5-vuotisjuhliaan varten, mutta suunnitelma kelpaa
toki myös muiden tulevien vuosijuhlien pohjustukseksi. Kaakko ei ...
Tapahtumamarkkinoinnin kehittäminen Kouvolan Ydinkeskusta ry:lle
(2024)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on löytää kehittämisehdotuksia Kouvolan Ydinkeskusta ry:n keskustan tapahtumille sekä niiden markkinoinnille. Keskeisimpänä kysymyksenä on keskustan tapahtumien vetovoimaisuuden kehittäminen. ...
Podcast markkinointivälineenä: podcast-sarjan toteuttaminen Xamkin restonomikoulutukselle
(2025)
Opinnäytetyössä toteutettiin ”Makumatka restonomikoulutukseen!” -podcast-sarja, jonka tavoitteena oli markkinoida Kaakkois-Suomen ammattikorkeakou-lun restonomikoulutusta erityisesti nuorille. Työssä tutkittiin, miten ...
Myyntiprosessin kuvaus ja kehittäminen: valokuvausliike cm point kotka
(2025)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli saada kuvaus toimeksiantajana toimineen CM Pointin Kotkassa sijaitsevan myyntipisteen nykyisestä myyntiprosessista ja ehdottaa siihen mahdollisia kehitysehdotuksia. Toimeksiantajalla on ...