Haku
Viitteet 1-4 / 4
Käyttäjälähtöisyys työympäristömuutoksessa : Muotoilu muutoksen tukena
(2019)
Työn tavoitteena on tutkia työympäristömuutosta asiantuntijaorganisaatiossa muotoiluajattelun näkökulmasta ja palvelumuotoilun menetelmin. Tutkimuksessa selvitetään ja kokeillaan miten käyttäjätietoa voi kerätä ketterällä ...
Majoituspalveluiden kehittäminen - Tiittalan kartano
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tiittalan kartanon majoituspalveluita ja luoda service blueprint majoitusprosessista esimiestyön apuvälineeksi. Tiittalan kartanolla ei ole aiempaa materiaalia tai perehdytyskansiota ...
Asiantuntijapalvelun tuotteistaminen: asiakaspolkujen hallinta
(2024)
Asiakaspolkujen hallinta on viime vuosina ollut nouseva trendi palvelumuotoilussa. Asiakaspolkujen hallinnan systemaattisen lähestymistavan avulla voidaan ymmärtää asiakkaiden kokemusta, tunnistaa jatkuvasti parannusmahd ...
Asiakaspalvelun johtaminen Osuuskauppa Hämeenmaan Prisma-ketjussa
(2024)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia asiakaspalvelun johtamista Osuuskauppa Hämeenmaan Prisma-ketjussa. Tutkimusongelmana oli selvittää, mitä hyvä asiakaspalvelu on, millä keinoilla sitä tällä hetkellä johdetaan ja mitä ...