Haku
Viitteet 1-7 / 7
Asiakkuuksien kehittäminen henkilöstöpalvelualalla
(2019)
Kehittämishankkeen kohdeorganisaationa ja toimeksiantajana toimi henkilöstöpalvelualan yritys, jota salassapitosäädösten vuoksi kutsutaan tässä raportissa nimellä Yritys X. Kehittämishankkeen tarkoituksena oli luoda ...
Perehdytyksen kehittäminen Yritys X:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena ja tavoitteena oli selvittää Yritys X:n työntekijöiden perehdytyksen tämän hetkinen tilanne. Opinnäytetyö on osa Yritys X:n 2020 strategiaan liittyvää perehdytyksen kehittämisprosessia. ...
Perehdytyksen merkitys : yrityksen ja työntekijän näkökulmasta
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee perehdytyksen merkitystä työnantajan ja työntekijän näkökulmasta. Onnistunut perehdytys antaa lähtökohdat työntekijälle onnistua työssä, työhyvinvoinnin kautta sitouttaa hänet yritykseen ja ...
Työnkehittäminen muutoksessa : Esimiehen roolin tärkeys
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee esimiehen roolin tärkeyttä työyhteisön muutostilanteissa ja pyrkii löytämään työkaluja esimiehelle, joiden avulla esimies ohjaisi työyhteisöä parhaiten erilaisissa muutoksissa työntekijää ...
Verkkokaupan kehittäminen
(2019)
Opinnäytteen tarkoitus on avata yritykselle, missä tilassa sen verkkokauppa on asiakkaiden silmissä. Opinnäytetyö selvittää verkkokaupan tunnettavuutta ja asiakkaiden mielenkiintoa yrityksen toimialojen palveluita kohtaan. ...
Rekrytointiviestintä
(2019)
Opinnäytetyössä selvitetään, millaisella viestinnällä ja millaisilla kanavilla 16–30 vuotiaat työnhakijat tavoitetaan. Työssä tehtiin havainnointitutkimus ja kyselytutkimus. Tutkimukset tehtiin nojaten rekrytoinnin ja ...
Finanssialan yrityksen etäperehdytyksen onnistumisen mittaaminen SERVPERF -menetelmän avulla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä toimeksiantajana toimii finanssialan Yritys X. Yritys X haluaa pysyä nimettömänä. Työn tarkoituksena oli tutkia Yritys X:llä keväällä 2020 aloittaneiden asiakaspalvelijoiden perehdytysprosessin ...