Haku
Viitteet 1-10 / 61
Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen DIsta Oy:ssä
(2021)
Vaikka asiakaskokemus koetaan Dista Oy:ssä tärkeänä arvona, sitä ei johdeta strategisesti. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda lähtökohdat asiakaskokemuksen strategiselle johtamiselle Dista Oy:ssä. Opinnäytetyön ...
Kivijalkaliikkeen aistielämys asiakaskokemuksen perustana
(2020)
Kaupan alalla on jo jonkin aikaa ollut käsillä poikkeukselliset ajat. Kuluttajat eivät enää hae kivijalkaliikkeistä ainoastaan tuotteita tai palveluita, saati asiakaspalvelua, vaan he kaipaavat kaikkia aisteja stimuloivia ...
Kemikaaliton siivous asiakaskokemuksen tehostajana
(2020)
Ympäristönäkökulmien huomioimista pidetään tärkeänä. Myös siivouksessa on alettu ottamaan entistä enemmän ympäristöasioita huomioon. Markkinoille tulee jatkuvasti uusia kemikaalittomia siivousmenetelmiä ylläpitosiivousaineiden ...
Developing service culture to enhance customer experience by improving employee interaction with customers
(2020)
The objective of this study is to enhance the service culture of GOGO by improving the interactions employees have with customers. The purpose of this study is to examine the current culture of GOGO and to cross examine ...
Mitä on asiakaskokemus ja miten sitä voidaan kehittää B2B-yrityksessä?
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tehty tilauksena toimeksiantaja Yritys X:lle. Toimeksiannon tarkoituksena oli saada yritykselle tietoa asiakaskokemuksesta ja mitä se merkitsee B2B-myynnin kannalta. Valitsin toteutustavaksi narratiivisen ...
IKEA Tampereen vaatekaappien suunnittelupalvelun kehittäminen palvelupolun avulla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää IKEAn vaatekaappien suunnittelupalvelua sille luodun palvelupolun avulla ja kerätä tietoa palvelun tuottamasta asiakaskokemuksesta sekä IKEAn palveluketjun toimivuudesta. ...
Työhyvinvointi etätyössä, vaikutukset asiakaskokemukseen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus on laatia kehitysehdotuksia työhyvinvoinnin parantamiseen etätyössä, huomioiden asiakaskokemuksen kehittäminen. Etätyö on yleistynyt paljon ja on tärkeää, että työhyvinvointi ja asiakaskokemus ...
Risk management in the establishment of e-commerce within agricultural spare part business
(2021)
Digitalization or digital transformation is an ever increasing trend in business. It has forced traditional brick and mortar businesses to invest in new technologies in order to serve their customers beyond physical stores ...
Market Research of the Finnish Nuts and Seeds Market
(2020)
Mogyi Kft is a nuts and seeds producer based in Hungary with operations in 27 countries. Mogyi Kft covers a wide variety of products in the segment. Mogyi wants to understand the Finnish nuts and seeds market to prepare ...
Henkilöbrändi hyvän asiakaskokemuksen elementtinä : case Meikkistudio ElinaK
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsitteli henkilöbrändin roolia hyvän asiakaskokemuksen rakentumisessa ja sitä, miksi brändin ja asiakaskokemuksen suunnittelu ja kirkastaminen on yritykselle tärkeää. Opinnäytetyö toteutettiin Meikkistudio ...