Haku
Viitteet 1-7 / 7
Creating Okami inspired shader in Unity Shader Graph
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan, kuinka Okami -pelin tunnusomainen grafiikka on tehty sekä mistä se on saanut inspiraationsa. Saman tyylistä grafiikkaa pyritään luomaan työkaluilla, joihin Tampereen ammattikorkeakoulun ...
Level design in virtual reality
(2020)
Tässä opinnäytetyössä syvennyttiin kenttäsuunnittelun metodologiaan ja parhaisiin käytäntöihin niin perinteisen, kuin virtuaalitodellisuuteen sijoittuvan kenttäsuunnittelun suhteen, soveltaen opittua sekä tekijän omaa ...
Tarinalliset elementit peleissä
(2019)
Pelialalla on pitkään käyty keskustelua tarinoiden tärkeydestä verrattuna pelin pelattavuuteen. Monelta taholta kuulee väitteitä, että tarinalla pelissä ei ole merkitystä, jos pelin pelattavuus on huono. Osa näyttää ...
A/B-testaus ja markkinointiautomaatio verkkosivukehityksen työkaluina
(2019)
Markkinoinnin digitalisaation kasvamisen mukana on kasvanut myös tarve tarkemmalle verkkopohjaiselle analytiikalle sekä muille tavoille seurata organisaation verkkosivujen vierailijoiden käyttäytymistä. Tässä opinnäytetyössä ...
Legacy server migration
(2019)
The aim of this thesis was to migrate a client’s services running on an old Red Hat server to a new Ubuntu-based server, simultaneously modernizing the architecture supporting many of the consumer-facing services deployed ...
Kuvantunnistukseen pohjautuva automaatiotestaus Unity-ympäristössä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää miten Unity-pelimoottorilla tehtyjen mobiilisovellusten testauksen eri osa-alueita voitaisiin automatisoida. Kuvantunnistuksella pyritään vastaamaan Unityn asettamiin ongelmiin ...
Tunnistettavan päähenkilön luominen : Hahmosuunnittelun soveltaminen pikseligrafiikaksi
(2019)
Opinnäytetyössä luotiin päähenkilön prototyyppi tulevaisuudessa tehtävälle pelille. Tarkoituksena oli luoda hahmosuunnitelma ja muuttaa tämä peliin soveltuvaksi pikselihahmoksi. Projektia tehtäessä pohdittiin, mitä tuli ...