Haku
Viitteet 1-6 / 6
Näkökulmia pk-yrityksen kilpailukykyyn ja kilpailuetuun B2B- kaupassa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan pk-yrityksen kilpailukykyyn ja kilpailuetuun vaikuttavia tekijöitä myynnin ja markkinoinnin näkökulmista. Jotta työ olisi mahdollisimman monipuolinen ja objektiivinen, on työssä tutkittu ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma – Puijo Wolley Juniorit Ry
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona kuopiolaiselle lentopalloseuralle, Puijo Wolley Juniorit Ry:lle. Puijo Wolley tarjoaa harrastustoimintaa kaiken ikäisille. Seuralla oli tarve kasvattaa lajin näkyvyyttä ja ...
Vastuullisuusviestintä Keski-Savon matkailuyrityksissä: case PAPUa matkailuun – matkailijan palvelupolku Keski-Savossa-hanke
(2023)
Tässä toiminnallisesti tehdyssä kehittämistyössä tarkastellaan vastuullisuusviestintää Keski-Savon matkailuyrityksissä. Vastuullisuusviestinnällä on merkittävä rooli kestävän matkailun kehittämisessä. Kestävä matkailu on ...
Imago- ja bränditutkimus sidosryhmien keskuudessa : case: KalPa Hockey Oy
(2021)
Koronapandemian myötä toimeksiantajayritys KalPan kohtaamiset sidosryhmiensä kanssa olivat siirtyneet enemmissä määrin digitaalisiin kanaviin. Opinnäytetyössä tutkittiin, kuinka KalPa oli digitaalisessa markkinointiviestinnässään ...
Vaikuttava viestintä digitaalisissa kanavissa: kuinka viestiä vastuullisesta retkeilystä aloitteleville retkeilijöille
(2021)
Retkeilyn ja luontomatkailun suosio on kasvanut Suomessa merkittävästi viimeisten vuosien aikana. Osittain sitä on vauhdittanut koronapandemia, joka sulki monia muita vapaa-ajanviettomahdollisuuksia, mutta luonnossa ...
Internetmeemit markkinointiviestinnän välineenä Suomessa
(2023)
Internet ja sosiaalisen median alustat ovat täynnä toinen toistaan mielenkiintoisempia internetmeemejä. Diginatiivisukupolvet ovat omaksuneet meemikulttuurin osaksi omaa viestintäänsä, joten meemimarkkinoinnin suosion ...