Haku
Viitteet 1-10 / 14
Comparison of entry level motion capture suits aimed at indie game production
(2019)
Liikkeenkaappaus on prosessi, jossa kohteen liikkeet muunnetaan digitaaliseen muotoon. Sitä voidaan käyttää mm. videopeleihin, elokuviin, urheiluun ja lääketieteellisiin sovelluksiin. Historiallisesti se on ollut pitkään ...
Arkkitehtoninen visualisointi pelimoottorilla
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia Unreal Engine -pelimoottorin käyttöä fotorealistiseen visualisointiin. Unreal Engineä voi nykyään käyttää ilmaiseksi, jos vuosituotot ovat alle miljoona Yhdysvaltain dollaria. Lisäksi ...
IBM Watson in a game project
(2019)
Tunnetuimmat puheentunnistuksen ja tekoälyn yhdistämisen käyttötapaukset ovat suurten yritysten virtuaaliavustajat, kuten Amazonin Alexa ja Applen Siri. Peleissä ja pienemmissä sovelluksissa niiden käyttö on lähes olematonta, ...
Balance training with a mobile phone accelerometer : finding the baseline parameter settings
(2019)
The purpose of this thesis was to develop a game for improving proprioception by using a balance board as a controller, and to find default values for several in-game parameters. The reason for this study is that there are ...
Assessing the value of early user experience testing in VR games
(2019)
Despite the recent growth of market share of Virtual Reality (VR) gaming due to VR headsets price reduction, game companies are still facing a few obstacles related to VR games design and development. One of them is the ...
Exergaming : its Social Aspects
(2019)
It is widely believed that exergaming solely has physical benefits. However, several studies have emphasized the social effects of exergaming recently. This thesis, hence, makes use of those existing studies and compares ...
Applying test automation in usability testing
(2019)
Tämä opinnäytetyö tutkii testiautomaation soveltuvuutta käytettävyystestauksessa. Aluksi työssä esitellään testausta yleisesti, liittäen testaus mittakaavaan projektiympäristössä ja antaen aloituspiste testaukseen. Modernissa ...
Developing and testing a distance prediction algorithm : for a mobile running app
(2019)
This thesis introduces a few already existing mobile applications designed for runners and their benefits as well as their shortcomings, mostly in their personalization for the runner.
The objective of the thesis was ...
Eye and Hand Tracking in VR Training Application
(2021)
Varjo VR-2 Pro -virtuaalilaseissa on korkea resoluutio ja sisäänrakennetut silmän- ja käsienseuranta ominaisuudet. Tämän työn tarkoituksena oli lisätä Varjon lasit olemassa olevaan virtuaalitodellisuusprojektiin, jonka ...
Trim-tekstuurien valmistus ja vertailu eri ohjelmien välillä
(2023)
Trim-tekstuurit ovat erityinen teksturointimenetelmä grafiikassa, jotka mahdollistavat toistuvien kuvioelementtien luomisen. Tämä tekniikka tarjoaa mahdollisuuden tuottaa yksityiskohtaisia ja monimutkaisia kuvioita ilman ...