Haku
Viitteet 1-10 / 96
Vaikuttajapodcastit osana yrityksen markkinointiviestintää
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on tuoda esille vaikuttajapodcastien tehokkuutta osana yritysten markkinointiviestinnän keinoja. Podcastien kuunteluiden räjähdysmäinen kasvu on herättänyt kaupallisten toimijoiden kiinnostuksen ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Developing a social media marketing plan for Korjaamo culture factory
(2019)
Sosiaalisen median rooli nykyaikaisessa markkinoinnissa on jatkuvasti kasvussa, ja siitä johtuen sosiaalisen median eri kanavat ja niiden ominaisuudet tulisi ottaa huomioon tehokasta markkinointistrategiaa suunniteltaessa. ...
Anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantaminen : case Moe’s Bar, Scandic Atrium
(2021)
Tämä opinnäytetyö keskittyy anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantamiseen. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa pienelle hotelliketjun alaisuuteen kuuluvalle baarille tarpeelliset markkinointiviestinnälliset ...
Kehitysjärjestöjen Instagram-viestintä : lapsijärjestöjen lapsia sisältävän kuvallisen viestinnän hyödyntäminen Instagramissa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin sitä, minkälaista lapsia sisältävää kuvallista viestintää suomalaiset lapsijärjestöt hyödyntävät Instagramissa. Työn tarkoituksena oli selvittää, millä tavalla ja minkälaisen äänen järjestöt ...
Sosiaalisen median käyttö osana markkinointiviestintää : Littoisten kyläyhdistys Emma ja Anselmi ry
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee Facebook-sivun luomista Littoisten kyläyhdistys Emma ja Anselmi ry:lle. Littoisten vanhan verkatehtaan ympärille on muodostunut tiivis kyläyhteisö. Aktiiviset kyläläiset järjestävät ...
Verkkokaupan blogin sisältöjen hyödyntäminen markkinoinnin automaatiossa
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan erään verkkokaupan sisältömarkkinoinnin uudelleenhyödyntämistä markkinoinnin automaation avulla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda verkkokaupalle uusi myyntikanava, joka hyödyntää jo ...
Facebook-mainonnan optimointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Facebook-mainonnan optimointi ja tavoitteena on selvittää miten Motonetin tulisi tehdä Facebook-mainontaa, jotta sille asetetut tavoitteet saadaan täytettyä. Tärkeimmäksi tavoitteeksi asetettiin ...
Asukkaiden käsitykset Kiinteistö Oy Kaarinan Vuokrataloista
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on selvittää Kiinteistö Oy Kaarinan Vuokratalojen asukkaiden käsityksiä yrityksestä, sen imagosta ja markkinointiviestinnästä. Tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajalle sellaista tietoa, mitä ...
Monikanavainen markkinointi liikkeessä : toimenpide-ehdotukset Sorin Sirkuksen viestintämenetelmien kehittämiseksi
(2020)
Käsittelen opinnäytetyössäni tamperelaisen Sorin Sirkuksen viestintää. Opinnäytetyöni pohjautuu viestinnän työmenetelmien kehittämistyöhön sekä Sorin Sirkuksen asiakkaille ja kohderyhmille suunnatun viestintäkyselyn ...