KoulutusalaOpinnäytetyöt (Avoin kokoelma)Tietojenkäsittely
Viitteet 21-40 / 515
-
Asiakastietojärjestelmä Pyhtään kuntokeskukselle
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on toteuttaa asiakastietojärjestelmä Pyhtään Kuntokeskukselle. Pyhtään kuntokeskus on pieni fysioterapiayritys, jolla ei ole ollut aikaisemmin käytössään minkäänlaista sähköistä tietojärjestelmää ... -
Asiakastyytyväisyys Arvin Grillissä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2010)Asiakastyytyväisyys on tärkeää nykyiselle palvelualan yritykselle. Yrityksen täytyy osata tarjota omille asiakkaalleen juuri oikeanlaista palvelua, että he pysyisivät tyytyväisinä. Jos asiakkaat ovat tyytyväisiä, he ostavat ... -
Asiakastyytyväisyys-tutkimus tietohallinnon palveluista
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tarkoitus on kartoittaa Salon kaupungin tietohallinnon IT-palveluja, tutkia palvelujen laatua sekä käyttäjien tyytyväisyyttä palveluihin. Käyttäjäympäristöinä tässä tutkimuksessa ovat kirjastot, peruskoulut ... -
Asiakkaiden ostoskäyttäytymisen ennustaminen koneoppimisalgoritmilla
(2023)Ostoskäyttäytyminen on osa ostosprosessia, jota voidaan ennustaa käyttämällä koneoppimisalgoritmia. Ymmärtämällä koneoppimista ja ostoskäyttäytymistä saadaan selville mahdollisia ratkaisuja, miten ostoskäyttäytymistä ... -
ASP.NET yhteensopivien hash-algoritmien vertailu ja implementaatio : case Visma Tampuuri Oy
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)Mitä enemmän yhteiskunta riippuu tietotekniikasta, sitä tärkeämpää on tietojärjestelmien tietoturva. Käytetyin autentikaation muoto on tunnus ja salasana, jonka järjestelmän kehittäjä on salannut käyttäjän tietojen ... -
Atlassian tuotteiden lokitapahtumien saaminen SIEM-järjestelmään
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)Uudistuneen tietosuoja-asetuksen myötä yritykset ovat ottaneet käyttöönsä Security Information and Event Management (SIEM)-järjestelmiä lokienhallintaan. SIEM-järjestelmien avulla saadaan organisaatioiden käyttämien ... -
Automated recognition of corruption indicators in public procurement
(2021)This thesis investigates institutional corruption in the public procurement process and proposes hypothesis models for automated recognition of corrupted procurement indicators. Combination of literature review and PESTEL ... -
Avoimen lähdekoodin ohjelmiston valinta ja vaatimusmäärittely pilvipalveluohjelmistolle
(2020)Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen on hyvä vaatimusmäärittely avoimeen lähdekoodiin perustuvaa ohjelmistoa hankittaessa. Toisena tavoitteena on selvittää miten avoimen lähdekoodin ohjelmistoja kannattaa ... -
Azure Pipelines -liukuhihna tiedostojen vientiin Databricks-ympäristöihin
(2022)Automaatio on nykyään keskeinen osa teknisiä järjestelmiä. Automaation tarve tulee edelleen kasvamaan, kun pilvipalveluiden käyttö lisääntyy ja ne mahdollistavat entistä suurempien datamäärien käsittelyn. DevOps on ... -
The benefits of using UML-modeling tools in evaluation and testing of eTM software
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)This thesis deals with UML - diagrams as part of a database-based software evaluation and testing. Guidelines for this study are based on Electronic Town Hall Meeting –software (eTM) which is part of the EU level PARTERRE: ... -
Bitcoin ja sen tulevaisuus kehitysmaissa : kryptovaluutta bitcoin vaihtoehtoisena valuuttana kehitysmaissa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)Tässä opinnäytetyössä käsitellään kryptovaluutta bitcoinia kehitysmaiden näkökulmasta. Teoriaosuudessa selitetään mikä on bitcoinin historia ja minkälaiseen teknologiaan se perustuu. Opinnäytteessä käytetään nopeasti ... -
Blu-Ray-formaatin tuoma lisäarvo dokumenttielokuvan esittämsielle : Pitkä tie, lyhyitä elokuvia -dokumenttielokuva
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyössä Blu-ray - formaatin tuoma lisäarvo dokumenttielokuvan esittämiselle tutkitaan niitä mahdollisuuksia, joita Blu-ray:n interaktiivisuus ja edeltäviä levyformaatteja suurempi tallennuskapasiteetti antaa ... -
Bring your own device -mallin tietoturvariskit opiskelijan näkökulmasta : tapaus Turun ammattikorkeakoulu
(Turun ammattikorkeakoulu, 2016)Bring your own device (BYOD) on toimintatapa, jossa käyttäjät työskentelevät omilla laitteillaan organisaatiossa. Jokainen organisaatio on väistämättä siirtymässä BYOD-malliin jollain tavalla. Sen sijaan, että yritetään ... -
Bulding web application for Mahabad University graduate affairs
(Turun ammattikorkeakoulu, 2010)This thesis deals with the development of a web application using c# programming language and SQL server database management system. The project was made for Graduate Affairs in Mahabad university which was going to implement ... -
Capable to Match -suunnitteluratkaisun rakenne ja toimintaympäristö
(Turun ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia SAP:n tarjoaman Capable to Match (CTM) suunnitteluratkaisun toimintaa, käyttökohteita ja rakennetta sekä muodostaa opas suunnitteluratkaisun käytöstä. Tutkimuksen toimeksiantajana toimi ... -
Capacity modeling of IT systems
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)This thesis is about capacity modeling of IT systems. Capacity modeling of IT systems is a part of activities that should be made in capacity management. Capacity modeling means performance modeling and throughput forecasting. ... -
A case study of Facebook marketing approaches of two Nepali companies
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)Facebook marketing as a social media is an online communication that creates an avenue for companies to reach out to their customers. Nowadays, Facebook has become an effective and cheap medium to market products and ... -
CDR selausnäkymän käyttöliittymäuudistus : React versus Vue AngularJSn korvaajana
(2023)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää React ja Vue webteknologioiden soveltuvuutta teleliikennetietojen keräämiseen ja analysointiin tarkoitetun sovelluksen käyttöliittymäuudistukselle. Tämä työ on osa isompaa ... -
Chat-palvelu osana yrityksen asiakaspalvelua
(2023)Chat-palvelu on asiakaspalvelukanava, joka mahdollistaa reaaliaikaisen vuorovaikutuksen asiakkaiden ja asiakaspalvelijoiden välillä verkon tai sovelluksen kautta. Tekniset edistysaskeleet ja AI-chattibottien integrointi ... -
Chatbot kansainvälisen asiakaspavelun tukena
(2020)Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ja kouluttaa asiakaspalvelu-chatbot verkkokaupan COM-puolen asiakkaille ja asiakaspalvelun tueksi. Chatbot toimii osana jo olemassa olevaa aktiivista chat-kanavaa. Työn toimeksiantajana ...