Haku
Viitteet 1-4 / 4
Sosiaalisen median kehittäminen Instagramissa ja Facebookissa : Kehittämistutkimus Vepsäläinen Vaasa
(2020)
Tutkimuksen kohdeyritykseksi on valittu huonekalu- ja sisustussuunnitteluliike Vepsäläinen ja yrityksestä tehtävät sosiaalisen median haastattelut on rajattu Vaasan Vepsäläiseen. Tarkoituksena on pohtia tapoja kehittää ja ...
Bränditutkimus : Case NAJS Lifestyle
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on vaasalainen vaateyritys NAJS Lifestyle. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää asiakkaiden mielikuvia NAJS Lifestylen brändistä ja sen tuotteista. Tavoitteena on selvittää myös, miten ...
Miten Vaasan ammattikorkeakouluun saadaan insinööriopiskelijoita eri puolelta Suomea?
(2021)
Tutkimuksessa tarkoituksena oli lähteä ratkaisemaan, miten Vaasan ammattikorkeakouluun saataisiin lisää insinööriopiskelijoita yli 100:n kilometrin päästä Vaasasta. Tutkimuksessa haastateltiin Vaasan ammattikorkeakoulun ...
Markkinointiviestinnän kehityssuunnitelma sopimuspalokunnille
(2021)
Tämä opinnäytetyö tutkii markkinointiviestinnällisestä näkökulmasta tarkasteltuna sopimuspalokuntatoiminnan kehitys mahdollisuuksia. Työn tavoitteena oli saada vastauksia viestinnällisiin kysymyksiin, joiden avulla ...