Haku
Viitteet 1-10 / 13
Kotireitittimen käyttötarkoitukset
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selventää lukijan tietämystä koti-reitittimen ominaisuuksista, toimintatarkoituksista ja siihen liittyvästä tiedonkeruusta. Työn sisällössä käydään läpi erilaisten kotireitittimen ...
Todellisuuden 3D-mallintaminen videopeliin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia 3D-mallinnusta ja sen käyttämistä tehdessä 3D-malleja todellisen maailman objekteista. Työl-lä haluttiin myös selvittää, minkälaisia asioita tulee ottaa huomioon, kun halutaan ...
IoT-alustojen vertailu: Case HAMK Smart
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli verrata Thinger.io, Thethings.io ja Altair SmartWorksin luomia IoT-alustoja. Tutkimuksessa käytetyt kriteerit alustojen testaamiseen olivat liitettävyys, käyttöliittymä, laitehallinta, tietokannat ...
Mobiilipelin luonti ja kohdeyleisöt
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin mobiilipelien kohdeyleisöjä ja sitä, miten valitulle kohderyhmälle luodaan ja suunnitellaan mahdollisimman sopiva peli. Opinnäytetyössä tehtiin mobiilipeli Android-puhelimille Unity-pelimoottorilla. ...
Dialogipuun suunnittelu ja toteutus virtuaalitodellisuutta hyödyntävään kotihoitopeliin
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kuinka Unity-pelimoottorille luodaan virtuaalitodellisuutta hyödyntävä projekti ja kuinka siihen toteutetaan kotihoito-oppimispeliä varten suunniteltu yleiskäyttöinen dialogipuu. ...
Utilizing GitHub's Built-in Security Features and GitHub Actions to Automate SAST and Deployment for EJS Web Applications
(2023)
This thesis explores GitHub's security features and GitHub Actions for automating Static Application Security Testing (SAST) processes and Embedded JavaScript (EJS) web application deployment. It addresses research questions ...
Amazon Alexa Raspberry Pi -ympäristössä
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli tutustua Raspberry Pi-tietokoneeseen ja asentaa siihen Amazonin virtuaaliassistentti Alexa ja testata sen toimintoja
Raspberry Pi-ympäristössä.
Raspberry Pi:n asennus tapahtui Raspberry Pi ...
Vuoropohjaisen nettipelin tekeminen Unity 3D:llä verkkoselaimelle käyttäen NativeWebSocket-kirjastoa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa netissä pelattava 3D-lautapeli Unity-pelimoottorilla. Peliin luodut säännöt saivat paljon inspiraatiota Lizzie Magien ja Charles Darrowin kehittämästä suositusta lautapelistä nimeltä ...
MEMS-kiihtyvyysantureiden soveltuvuus ratajohdon kunnonvalvontaan
(2022)
Digitalisaatio tarjoaa paljon mahdollisuuksia rautatieympäristössä esimerkiksi ennakoivaan kunnossapitoon liittyvissä sovelluksissa. Tämän työn tarkoituksena on tutkia edullisten, MEMS-tekniikkaan perustuvien kiihtyvyysantureiden ...
Mobiilipelien heittomekaniikat Unity-pelimoottorissa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia eri tapoja toteuttaa heittomekaniikkoja Unity-Pelimoottorissa ja tämän jälkeen tehdä heittoprototyyppejä näistä heittomekaniikoista. Samalla analysoitiin, miten heittomekaniikkoja ...