Haku
Viitteet 1-10 / 45
Henkilöbrändin mahdollisuudet liiketoiminnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää henkilöbrändin mukana tulevia mahdollisuuksia liiketoiminnassa ja liike-elämässä. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada mahdollisimman hyvä käsitys henkilöbrändin mahdollisuuksista ...
Aloittavan hyvinvointiyrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli digitaalista markkinointia koskevan suunnitelman laatiminen aloittavalle hyvinvointiyritykselle. Työn tilaajana toimi yksityisyrittäjä Krista Koivusipilä. Hänen hyvinvointipalveluja tuottava ...
Opas onnistuneeseen vaikuttajamarkkinointiin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda selkeä kokonaisuus siitä, miten vaikuttajamarkkinointia suunnitellaan onnistuneesti ja miten vaikuttajamarkkinointisuunnitelma tehdään. Opinnäytetyössä tarkasteltiin, mitä ...
Vaikuttajamarkkinoinnin kannattavuus Suomessa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, koetaanko vaikuttajamarkkinointi kannattavaksi Suomessa yrityksien ja vaikuttajien näkökulmasta. Opinnäytetyössä käsiteltiin sosiaalista mediaa yleisellä tasolla, kun taas ...
Millä perusteella nuoret valitsevat pankkinsa?
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millä perusteella nuoret valitsevat pankkinsa. Kohderyhmänä olivat 18–25-vuotiaat nuoret. Opinnäytetyö koostuu teoria- ja tutkimusosuudesta.
Teoriaosuus käsittelee ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Mari-collection Ky:lle
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli luoda markkinointisuunnitelma Mari-collection Ky:lle. Työn toteutusvaiheessa työ rajattiin koskemaan sosiaalisen median käyttöä markkinoinnissa, ja työssä laadittiin sosiaalisen median ...
Sosiaalinen media verkkomarkkinoinnissa : Tutkimus Euroopan unionin uuden tekijänoikeuslain vaikutuksista Centria-ammattikorkeakoulun verkkomarkkinointiin
(2019)
Opinnäytetyöni käsitteli sosiaalisen median käyttöä verkkomarkkinoinnissa ja Euroopan unionin uutta tekijänoikeuslakia digitaalisilla sisämarkkinoilla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutustua verkkomarkkinointiin sosiaalisen ...
Pienen urheiluseuran sosiaalisen median markkinointi : Jääkiekkojoukkue Kokkolan Hermeksen sosiaalisen median kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää jääkiekkojoukkue Kokkolan Hermeksen sosiaalisen median markkinointia ja sitä kautta auttaa organisaatiota hyödyntämään paremmin sosiaalista mediaa. Sosiaalinen media on urheiluseuroille ...
Uuden yrityksen tunnettuuden edistäminen sosiaalisessa mediassa
(2019)
Opinnäytetyön aiheeksi valikoitui sosiaalisen median mahdollisuuksien hyödyntäminen uuden yrityksen näkökulmasta. Tavoitteena oli saada yksinkertainen ja tiivis paketti sosiaaliseen mediaan ...
Henkilöbrändin kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia henkilöbrändäystä ja syventyä artistin henkilöbrändäykseen ja siihen, kuinka sosiaalista mediaa voi käyttää hyväksi henkilöbrändin markkinoinnissa. Opinnäytetyössä käsiteltiin ...