Haku
Viitteet 1-10 / 15
Aloittavan yrityksen brändin ja digitaalisen markkinoinnin rakentaminen
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toiminnallisena ja työn keskeisenä tavoitteena oli aloittavan yrityksen brändin ja digitaalisen markkinoinnin rakentaminen. Työssä ei ollut toimeksiantajaa vaan työ on tarkoitettu opinnäytetyön ...
Brändin kansainvälistäminen Ruotsin markkinoille digimarkkinoinnin avulla Case: Utua Finland Oy
(2020)
Yritykset kansainvälistyvät monista eri syistä. Kansainvälistyminen tarjoaa yrityksille mahdollisuuden liiketoiminnan merkittävään laajentamiseen ja jopa moninkertaistamiseen. Kansainväliset markkinat houkuttelevat uusia ...
Hossan kansallispuiston talvireitistöjen tuotteistaminen, luokittelu ja digimarkkinointi
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli Hossan kansallispuiston kahden talvireitin arviointi, luokittelu, tuotteistaminen sekä niistä audiovisuaalisen materiaalin tuottaminen Outdooractive-portaaliin. Tavoitteena oli hahmottaa reittien ...
Suunnitelmallisesti tuotettujen sisältöjen vaikutus yrityksen näkyvyyden kasvattamiseen Instagramissa
(2023)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Safarisuomen toimeksiannosta. Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää Safarisuomen markkinointia suunnittelemalla ja toteuttamalla suunnitelmallisia sisältöjä Safarisuomen Instagram-tilille. ...
Suomussalmen kansainvälisen matkailun nykytila ja kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää Suomussalmen kunnan kansainvälisen matkailun nykytilannetta ja antaa kehitysideoita tulevaisuuteen. Toimeksiantajana opinnäytetyössä toimi Gateway to Land of National Parks -hanke. ...
Vinkkivideoita matkailijoille Kajaanista
(2023)
Työssä suunniteltiin ja toteutettiin kohdennetut markkinointivideot kahdelle kotimaan matkailijaryh-mälle. Työn toimeksiantajana toimi Kajaanin kaupunki. Tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantajalle kiinnostavaa, eri ...
Kajaanin somelähettiläiden sisällöntuotannon vuosikello ja ohjeistus
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja tuottaa Kajaanin somelähettiläiden Instagram-tilin sisällöntuotantoa varten vuosikello ja ohjeistus. Tavoitteena oli tuottaa somelähettiläille päivitettävä ...
Vugen Kevätsessarit -tapahtuma
(2022)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja järjestää freestylelaskettelutapahtuma Soul Vuokatti -seuran jäsenille ja muille lajia harrastaville. Opinnäytetyö sisältää Vugen Kevätsessarit -tapahtuman ...
Liiketoimintasuunnitelma Villa Soka Oy
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa liiketoimintasuunnitelma Villa Soka Oy:lle, joka haluaa tuottaa matkailu-, hyvinvointi- ja elämyspalveluita kotimaisille ja kansainvälisille asiakkaille. Villa Sokalla ei ole ...
Markkinointisuunnitelman malli yksinyrittäjälle: case Sisustus Coocos
(2023)
Tiivistelmä
Tekijä: Asunmaa Kirsi
Työn nimi: Markkinointisuunnitelman malli yksinyrittäjälle: Case Sisustus Coocos
Tutkintonimike: Restonomi (AMK), matkailun koulutusohjelma
Asiasanat: markkinointi, markkinointisuunnitelma, ...