Haku
Viitteet 1-8 / 8
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
Verkkokaupan hakukoneoptimoinnin strategia
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli luoda strategia kohdeyrityksen uudelle verkkokaupalle. Työ tehtiin toimeksiantona Muutos Digitalille. Strategia kattaa lähtötilanteen kartoituksen, avainsanatutkimuksen, sisältösuunnitelman, ...
Markkinointisuunnitelma: Fotonordic Oy
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle toteutettavissa oleva markkinointisuunnitelma, joka tarjoaa eri näkökulmia markkinointiin useiden mallien avulla. Fotonordic on Oulusta kotoisin oleva kuva-, ...
Pienyrittäjän opas onnistuneeseen sisältömarkkinointiin
(2022)
Opinnäytetyöni aihe on sisältömarkkinointi digitaalisissa markkinointiviestintäkanavissa. Opinnäytetyöprosessini tarkoitus oli koota kuluttajamarkkinoilla toimiville pienyrityksille opas, joka esittelee sisältömarkkinoinnin ...
Kasvuyrityksen digimarkkinointisuunnitelma: Digimarkkinointi suomalaisen kasvuyrityksen kansainvälistymisen tueksi
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona suomalaiselle kasvuyritykselle, joka keskittyy ajosimulaattorialustojen valmistamiseen ja kehittämiseen. Tutkimusmenetelmänä tässä opinnäytetyössä käytettiin laadullista tutkimusta, ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma AtoZ Oy:lle
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona tamperelaiselle ohjelmistopalveluita tarjoavalle AtoZ Oy:lle. Opinnäytetyön toteutustapa oli toiminnallinen opinnäytetyö. Työn tavoitteena oli tuottaa to-teutuskelpoinen ja ...
Markkinointisuunnitelma Onloma Oy:lle
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Onloma Oy:lle selkeä ja yksinkertainen markkinointisuunnitelma, jonka avulla he voivat kehittää markkinointiaan. Onloma Oy vuonna 2018 on haukiputaalainen matkailu ja ravitsemusalan ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma Oulun DM-Auto Oy:lle
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda digitaalinen markkinointisuunnitelma kempeleläiselle vaihtoautoliikkeelle. Digitaalisen markkinointisuunnitelmalla tavoitteena on kasvattaa koh-deyrityksen tunnettavuutta ja myyntiä. ...