Haku
Viitteet 1-10 / 20
Yrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
(2015)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on markkinointimateriaalin luominen toimeksiantajalle digitaalisia kanavia varten. Toimeksiantaja on oululainen start up -yritys Visualligent Oy, joka tällä hetkellä myy suunnittelupalveluitaan ...
Suunnitteluprosessina sosiaalisen median strategia : Case Osuuskauppa Arina
(2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää sosiaalista mediaa, sen hyötyjä ja haasteita yrityksille, miten sitä hyödynnetään muuten suomalaisissa yrityksissä, kuinka se on vaikuttanut yritysviestintään sekä, mistä sosiaalisen ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma LVI Pitkälä Etelä Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma LVI Pitkälä Etelä Oy:lle. Emoyhtiö LVI Pitkälä Oy on vasta laajentanut toimintaansa Pohjois-Suomesta Etelä-Suomeen, ...
Digitaalisen palvelualustan perustaminen digitaalista markkinointia aloitteleville yrityksille : case: Neotar Oy
(2023)
Opinnäytetyössä selvitetään, mitä ominaisuuksia digi- ja somemarkkinointia aloitteleville yrityksille suunnatun digitaalisen palvelualustan pitäisi sisältää ja millaiset sisällöt palvelisivat sen käyttäjiä.
Työn tilaajana ...
Vaikuttajamarkkinoinnin opas oululaisille pk-yrityksille
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on toimia apuna oululaisille pk-yrityksille vaikuttajamarkkinoin-nissa. Opinnäytetyö antaa yrityksille perusteellista tietoa vaikuttajamarkkinoinnista sekä op-paan, jossa on selkeät vaiheet ...
Monikanavainen digimarkkinoinnin mainoskampanjan toteutus A/B-testausta hyödyntäen
(2023)
Opinnäytetyön keskeinen tavoite oli herättää liikennettä mainostoimisto Luman kuukausimarkki-nointipalvelulle, sekä lisätä myyntiä ja näkyvyyttä Pohjois-Pohjanmaan alueella. Opinnäytetyössä tehdään yhteistyötä mainostoimiston ...
Sosiaalisen myynnin rooli liiketoiminnan kehittämisessä: Case The Smart Connector Limited
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin kehittämistehtävänä The Smart Connector Limited:lle, joka on Iso-Britanniassa sijaitseva valmennus- ja konsultointialan yritys. Työn aiheena oli sosiaalisen myynnin rooli
liiketoiminnan kehittämisessä ...
Uudistettu visuaalinen ilme kauneudenhoitoalan yritykselle
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Blue Hills Beautyn visuaalista ilmettä sosiaalisen median kanavissa. Blue Hills Beauty on kauneudenhoitoalan yritys, joka on perustettu vuonna 2017. Yrityksen pääasialliset ...
Strategian ja keskeisten digitaalisten markkinoinnin toimenpiteiden kehittäminen Versonpuoti Oy:ssä: päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia, millaisia toimenpiteitä toimeksiantaja yrityksen digitaalisessa markkinoinnissa tulisi kehittää. Opinnäytetyön taustalla oli yrityksessä toteutettava brändiuudistus, jonka myötä ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen liikuntakeskuksen liiketoiminnassa: Case Nallisport
(2012)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimivat ja kilpailukykyiset Facebook-sivut Nallikari-Tennis Oy, Nallisport Oy:lle. Sivujen lisäksi luotiin ohjekirja kirjoitetusta teoriasta, jonka tehtävänä on antaa tiivistetty ...