Haku
Viitteet 1-10 / 56
Lämmönjakelukeskeytyksien optimointi ja ympäristövastuu
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää eri menetelmien kustannustehokkuutta lämmön ja jäähdytyksen jakelukeskeytyksissä asiakastyytyväisyys huomioiden. Työssä keskityttiin myös jakelukeskeytyksien ympäristöystävällisyyteen. ...
NPS-mittarin käyttö B2B-yritysten viestinnässä : yritys X NPS-tulosten hyödyntäminen asiakasviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää miten Yritys X voisi hyödyntää tulevaisuudessa NPS- asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia yrityksen asiakasviestinnässä. Yritys X:n tavoitteena on kehittää yrityksen ...
Asiakaslähtöisen toimintakulttuurin vahvistaminen Salpausselän kuntoutussairaalan vuodeosastolla J21
(2020)
Kansalliset laatusuositukset korostavat asiakkaan itsemääräämisoikeutta, omatoimisuutta ja toimintakyvyn ylläpitämistä myös laitoshoidossa. Hoidon ja kuntoutuksen tavoitteita asetetaan asiakaslähtöisesti, jolloin suunnitelmaa ...
Angus Steak & Winen lounaan kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Lappeenrannassa sijaitsevan ravintola Angus Steak & Winen asiakastyytyväisyyttä lounaan osalta. Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä lounaan nykytilaan ...
Kaakkois-Suomen Eläinsuojeluyhdistys ry:n sijaiskotien asiakastyytyväisyys
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, kuinka tyytyväisiä sijaiskodit ovat olleet asiakassuhteeseen Kaakkois-Suomen eläinsuojeluyhdistys ry:n eli Kaseyn kanssa sekä sijaiskotiprosessin sujuvuuteen. Lisäksi haluttiin ...
Studio OLO kauneuskeskuksen asiakastyytyväisyys
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa asiakastyytyväisyyskysely Turussa sijaitsevaan Studio OLO kauneuskeskukseen. Tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden tämänhetkistä tyytyväisyyttä liikkeeseen ja sen palvelun ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen : case: K Caara Oy Vantaan korikorjaamo
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli määrittää K Caara Oy Vantaan korikorjaamon asiakaskokemuksen nykytila ja löytää toimeksiantajalle kehitysideoita asiakaskokemuksen kehittämiseen. K Caara Oy on yksi suurimmista autokaupan ...
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen palautekyselyn avulla : Case Yritys X
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden suositteluhalukkuutta pystytään kehittämään verkkokauppa Yritys X:ssä. Lisäksi selvitettiin asiakastyytyväisyyden nykyistä tilaa ...
PHHYKY:n ensihoidon viranomaissidosryhmien tyytyväisyyskysely
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymän (PHHYKY) ensihoitopalvelut. Opinnäytetyössä selvitettiin ensihoidon viranomaissidosryhmien tyytyväisyyttä yhteistyöhön ensihoitopalveluiden kanssa. ...
Sidosryhmien tyytyväisyyskysely : case: Koti- ja hoivapalvelut Hyvinvointia Kotiin Oy
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona yksityiselle kotipalveluyritykselle, Koti- ja hoivapalvelut Hyvinvointia Kotiin Oy:lle. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, ovatko yrityksen sidosryhmät tyytyväisiä yrityksen ...