Haku
Viitteet 1-5 / 5
Asiakaspalveluprosessin kehittäminen : ratkaisutietokannan merkitys palvelun laadulle ja tehokkuudelle
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli kehittää asiakaspalveluprosessin tehokkuutta ja laatua kokoamalla asiakaspalvelun tarvitsema tietoaineisto kirjalliseen muotoon. Ratkaisutietokannan rakentaminen nähtiin tarkoituksenmukaisena ...
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen palautekyselyn avulla : Case Yritys X
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden suositteluhalukkuutta pystytään kehittämään verkkokauppa Yritys X:ssä. Lisäksi selvitettiin asiakastyytyväisyyden nykyistä tilaa ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : asiakaskokemus B2B asiakaspalvelussa : DNA oyj
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tutkimus asiakaspalvelun merkityksestä osana asiakaskokemusta. Tutkimuksen osana tehtiin asiakastyytyväisyystutkimus, jonka tarkoituksena on selvittää ja analysoida rajatun perusjoukon osalta ...
Laadukkaan asiakaspalvelun kehittäminen muuttuvassa toimintaympäristössä : case: Maanmittauslaitoksen myyntilaskutuksen asiakaspalvelu
(2022)
Kehittämistutkimuksen aiheena oli selvittää, mitkä muutostekijät vaikuttavat merkittävimmin Maanmittauslaitoksen myyntilaskutuksen tulevaisuuden laadukkaaseen asiakaspalvelutoimintaan. Tutkimus toteutettiin toimintaympäristön ...
Asiakaspalvelun laadun kehittäminen yhtenäisten toimintamallien avulla : linjasaneeraushankkeissa
(2024)
Tämä opinnäytetyö tehtiin pääkaupunkiseudulla toimivalle, korjausrakentamiseen kes-kittyvälle, rakennusalan yritykselle.
Opinnäytetyö on osa linjasaneeraushankkeiden asiakaspalvelun laadun sekä asiakas-palvelunprosessien ...