Haku
Viitteet 1-10 / 298
Kuntavaaliehdokkaan viestintäsuunnitelma
(2020)
Henkilöbrändin rakentaminen on pitkä prosessi, jota ei voi aloittaa liian aikaisin. Kun henkilöbrändiä rakennetaan poliitikolle, pitkäjänteisyys ja suunnittelu korostuvat entisestään: politiikassa ei ole pikavoittoja. Siksi ...
Betydelsen bakom bilden - marknadsföring på Instagram
(2020)
Tyngdpunkten i dagens marknadsföring har flyttats från en mer traditionell marknasförings-arena, så som tv, dagstidningar och direktreklam, till sociala medier. Sociala median Instag-ram har en stor potential för varumärkens ...
Sisältöstrategia K-market Aurinkolahteen
(2021)
Opinnäytetyö on tehty K-market Aurinkolahteen, joka toimii myös toimeksiantajana opinnäytetyölle. K-market Aurinkolahti on ruokakauppa ja se toimii päivittäistavarakauppa-alalla. Tavoitteena oli tehdä sisältöstrategia ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma High Peak Finland Oy:lle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma High Peak Finland Oy:n lisenssiomistajan World RX:n verkkokaupalle. Opinnäytetyö on toiminnallinen ja toimeksiantajalle palautetaan ...
Nuorten naisten ostokäyttäytyminen kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia nuorten naisten ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten eri tekijät, kuten sosiaalisen ...
Football Club Kiffen 08 ry:n sosiaalisen median viestinnän kehittäminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee jalkapalloseura Football Club Kiffen 08 ry:n sosiaalisen median viestintää ja sen kehittämistä. Opinnäytetyö on luonteeltaan toiminnallinen.
FC Kiffen on vuonna 1908 perustettu helsinkiläinen ...
Digital Channels in the Centre of the Recruitment Process: Case Company X
(2020)
This is a product based Bachelor’s thesis with an objective to develop a digital recruitment and selection plan for an internationalizing promotion agency. Companies invest a relatively large amount of money in promotional ...
Opas pienyrittäjille henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Tmi Coltrane - Puhtia markkinointiin!. Työn tuotoksena luodaan produkti, joka on henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa keskittyvä opas pienyrittäjille. Tavoitteena on ...
Vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen pienten yritysten markkinoinnissa
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee vaikuttajamarkkinointia pienten yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on selvittää, miksi myös pienet kotimaiset yritykset käyttävät vaikuttajamarkkinointia osana markkinointitoimenpiteitään.
...
Sosiaalisen median vaikutus vaatebrändien suosittuuteen Z-sukupolven keskuudessa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median vaikutus vaatebrändien suosittuuteen Z-sukupolven keskuudessa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten eri sosiaalisen median kanavat vaikuttavat vaatebrändien ...