Haku
Viitteet 1-10 / 15
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kampaamoalan yritykselle
(2022)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen työ, jonka tavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kampaamoalan yritykselle. Työn toimeksiantoyritys oli pieni helsinkiläinen parturi-kampaamoyritys Envy Hair ...
Hyöty irti Facebookista – Sisältösuunnitelma
(2022)
Sosiaalinen media on osana lähes jokaisen ihmisen arkea. Siksi myös yritysten osuus sosiaalisessa mediassa on laajentunut. Sosiaalisessa mediassa yritysten kilpailu asiakkaiden huomiosta on rankkaa, eikä perinteiset ...
Tuoksumarkkinointi hotelli- ja ravintola-alalla
(2021)
Opinnäytetyön päätavoitteena oli selvittää, olisiko tuoksumarkkinoinnin lisääminen Suomen hotelli- ja ravintola-alan yrityksissä kannattavaa yrityksille sekä kuluttajille. Työn alatavoitteet sisälsivät kysymykset siitä, ...
Opas digitaalisen brändin rakentamiseen pienyrityksen tai ammattihenkilön verkkosivuille
(2022)
Opinnäytetyön on tarkoitus antaa selkeät ohjeet digitaalisen brändin rakentamiseen pienyrityksen tai ammattihenkilön verkkosivuille. Opinnäytetyö käy läpi digitaalista bräntäämistä tukevaa teoriaa käytännön esimerkein sekä ...
Aloittavan verkkokaupan markkinointiteknologiat case Elemove Oy
(2022)
Tässä työssä perehdyttiin digitaaliseen markkinointiin ilmiönä ja luotiin katsaus sen nykyti- laan. Tutustuttiin digitaalisen markkinoinnin työkaluihin ja eri teknologioihin Scott Brinkerin luoman Marketing Technology ...
Digimarkkinointisuunnitelma markkinoinnin ja viestinnän luovalle toimistolle
(2022)
Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Luova toimisto Krealle. Luova toimisto Krea on Haaga-Heliassa toimiva markkinoinnin ja viestinnän opiskelijoiden luova toimisto. Opinnäytetyön tavoite oli rakentaa Krealle digimarkkin ...
Työni myyntikonsulttina
(2022)
Opinnäytetyöni ”Työni myyntikonsulttina” seuraa omaa ammatillista kehittymistäni 8 viikon ajan suomalaisen konsulttitalon myyntitehtävissä. Työskentelen osana myyntitiimiä ja rapor-toin päivittäisistä työtehtävistäni näiden ...
Matka markkinoinnin moniosaajaksi
(2023)
Tässä päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä seurattiin kahdeksan viikon ajan ammatillista kehittymistä markkinoinnin uran alkutaipaleella markkinointikoordinaattorina Night People Groupilla. Päiväkirjamerkinnät sijoittuivat ...
Opas ohjelmallisen mainonnan kohdentamiseen ilman kolmannen osapuolen evästeitä
(2023)
Digitaalista markkinointia ja ohjelmallista mainontaa on kohtaamassa suuri muutos, kun kolmannen osapuolen evästeiden käytöstä luovutaan, sillä näitä evästeitä on hyödynnetty merkittävissä määrin digitaalisten markkinoin ...
HENKEÄ BRÄNDIIN: Opas brändipersoonan hahmottamiseen
(2023)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään brändäystä ja markkinointia perspektiivistä, jossa tunnistetaan brändien ja ihmisten välillä olevan yhdenmukaisuutta. Työ oli luonteeltaan toiminnallinen, ja sen tuotokseksi luotiin opas ...