Haku
Viitteet 1-6 / 6
Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle
(2019)
Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...
Tapahtumien markkinointi sosiaalisessa mediassa
(2019)
Sosiaalinen media on nykyään osa niin kuluttajien kuin yritysten jokapäiväistä elämää. Eri sosiaalisen median kanavien hallitseminen on olennaista yrityksen menestykselle.
Työn tavoitteena oli selvittää, miten tapahtumia ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma Autokorjaamo Arto Saastamoiselle vuodelle 2019
(2019)
Digitalisaatio on muuttanut huomattavasti yritysten markkinointiviestintää ja sen toteutustapoja. Nykyään yrityksen on oltava sosiaalisessa mediassa (jäljempänä some) tai sitä ei ole olemassa. Facebook on ollut jo pitkään ...
Sosiaalisen median toimintaohjeistus HESY ry:lle
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda Helsingin eläinsuojeluyhdistykselle sosiaalisen median toimintaohjeistus, jonka avulla voidaan kehittää HESY ry:n sosiaalisen median markkinointia. HESY:llä ei ole ennestään ohjeistusta, ...
Sosiaalisen median viestintäsuunnitelma På Kroken Helsingille
(2019)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli kehittää ravintola På Kroken Helsingille sosiaalisen median viestintäsuunnitelma. Työn tulosten tarkoituksena on auttaa heitä ymmärtämään, mitä kaikkea voi ja ...
Sosiaalinen media toimittajan työvälineenä haastateltavan etsimisessä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, millä tavalla toimittajat käyttävät sosiaalisen median kanavia työvälineenä haastateltavia etsiessään. Tavoitteena oli selvittää toimittajien käytäntöjä sosiaalisessa mediassa ...