Haku
Viitteet 1-10 / 19
Onnistunut vaikuttajamarkkinointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaista vaikuttajamarkkinointia ja millaisia kaupallisia yhteistöitä yritysten ja vaikuttajien kannattaa Instagramissa toteuttaa, jos kohderyhmänä on 20–30-vuotiaat nuoret ...
Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle
(2019)
Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...
Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa muodin markkinoinnin välineenä
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on tutkia, kuinka muotialalla toimivat yritykset voivat hyödyntää Instagram-sovellusta sekä vaikuttajia markkinoinnin keinona. Opinnäytetyössä kohtaavat tekijän markkinoinnin ja viestinnän tutkinto ...
Brändin edistäminen sosiaalisen median markkinoinnin avulla
(2020)
Yrityksen brändi luo pohjan liiketoiminnalle ja brändin avulla luodaan mielikuva kuluttajille yrityksen identiteetistä. Digimarkkinnoin implementointi osaksi yrityksen markkinointiviestintään on nykyään ja tulevaisuudessa ...
Instagram-markkinointisuunnitelma yritykselle X
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutustutaan digitaaliseen markkinointiin, sen suunnitteluun ja tyypillisimpiin kanaviin, joissa markkinointia voi toteuttaa. Opinnäytetyö on toteutettu toiminnallisena
työnä, joten tietoperustan ...
Sisältömarkkinointisuunnitelma verkkokauppa White Vintagen Instagramiin
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toiminnallisena opinnäytetyönä, eli on produkti. Toimeksiantaja on verkkokauppa White Vintage, joka on yksityisyrittäjän pitämä sisustusliike, jossa myydään pääsääntöisesti tarkoin valittua ...
Sosiaalisen median markkinointitutkimus Careerialle
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tehdään sosiaalisen mediaan keskittyvä markkinointitutkimus toimeksiantajayritykselle, Careerialle. Careeria on Porvoossa, Askolassa, Vantaalla, Helsingissä ja Keravalla toimiva ammatillista koulutusta ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kampaamoalan yritykselle
(2022)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen työ, jonka tavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kampaamoalan yritykselle. Työn toimeksiantoyritys oli pieni helsinkiläinen parturi-kampaamoyritys Envy Hair ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma porvoolaiselle mainostoimistolle
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona porvoolaiselle mainostoimistolle. Toiminnallisen opin-näytetyön produktina luotiin sosiaalisen median markkinointisuunnitelma aikavälille kesä-joulu-kuu 2022. Lopputuotteena yritykselle ...
Instagram-opas aloittelevalle ammattilaistilin käyttäjälle
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on rakentaa ymmärrystä sosiaalisen median kanava Instagramin mahdollisuuksista yrityksen markkinointiviestinnän työkaluna. Opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa selkeä ja ...