Haku
Viitteet 1-10 / 35
Kansainvälistyville pk-yrityksille suunnatun B2B- markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaista markkinointiviestinnän sisältöä kansainvälisille markkinoille suuntaavat B2B-yritykset haluavat saada. Tarkoituksena oli selvittää, mitä kanavia kohderyhmän edustajat haluavat ...
Markkinointisuunnitelma Varjolan tila – Bistro Sylvi
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Laukaassa sijaitseva Varjolan tila Oy, jonka kahvila-ravintola Bistro Sylvin markkinointi kaipasi kehittämistä. Bistro Sylvi on toiminut vuodesta 2012 lähtien, mutta sen yleinen tunnettuus ...
Monimediallinen markkinointiviestintä media-alan yrityksessä – kuvaileva kirjallisuus-katsaus
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Keski-Suomen Media Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli analysoida kuvailevan kirjallisuuskatsauksen avulla, mitä monimediallisuus tarkoittaa ja miten sitä hyödynnetään markkinointiviestinnässä. ...
Markkinointiviestinnän keinot B2B-asiantuntijayrityksen asiakkuudenhallinnassa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaista on asiakkuutta tukeva ja sitä kehittävä markkinointiviestintä B2B-asiantuntijayrityksessä. Tavoitteena oli kerätä käytännönläheistä ymmärrystä siitä, miten asiakkaat kokevat ...
Sisältömarkkinoinnin suunnitelma sosiaaliseen mediaan Sutiva Oy:lle
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajalleni markkinointiviestintään tärkeimmät ja toimivimmat kanavat. Toimeksiantajana toimi ulkomaalauksiin keskittynyt maalausliike Sutiva Oy, jonka toiminta sijoittuu ...
Miten B2B-yritys voi kasvattaa myyntiään digitaalisella sisältömarkkinoinnilla? Case: Merius Oy
(2020)
Yhä useampi ostoprosessi alkaa tänä päivänä verkosta, ja B2B-ostajat käyttävät entistä vähemmän aikaa myyjäyrityksen tapaamiseen. Koronaviruspandemian seurauksena digitaalisen markkinoinnin ja ostamisen rooli on entisestään ...
Instagram sivut uusiksi - Kehittämisehdotuksia Metsälehdelle
(2020)
Digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media ovat 2020-luvulla yhä suuremmassa osassa markkinointia perinteisen markkinoinnin rinnalla tai sen sijaan. Opinnäytetyö käsittelee In- stagramissa tehtävää digitaalista ...
The interest in gender-neutral marketing among Generation Z
(2019)
The purpose of the thesis was to examine how interested Generation Z was in gender-neutral marketing. The goal was to study and explain what gender-neutral marketing is, and how and why companies should consider making ...
Videopelien visuaalinen markkinointi Instagramissa ja LinkedInissa
(2021)
Videopelien markkinointi sosiaalisessa mediassa on käsitteenä melko uusi, jonka vuoksi siitä on vaikea löytää netistä kattavasti hyödyllistä materiaalia. Moni ei välttämättä sitä tiedä kuinka tärkeää peliyritysten visuaalinen ...
Myynti- ja markkinointikokous sisäisenä virtuaalisena tapahtumana
(2021)
Covid-19 pandemian vuoksi ihmisten kasvotusten kohtaamisia on jouduttu rajoittamaan niin yritysten
ulkoisissa, että sisäisissä kohtaamisissa ja tapahtumissa. Täten tapahtumamarkkinointi on vuoden 2020
aikana kokenut ...