Haku
Viitteet 1-6 / 6
Visuaalisen suunnittelun merkitys ja vaikutus brändin imagoon
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan visuaalisen suunnittelun merkitystä ja vaikutusta brändin imagoon. Tämä on tutkimustyyppinen työ, jonka tutkimusta ohjaa kysymys ”miten KonMari-metodi näkyy skandinaavisten sisustusliikkeiden ...
Visuaalisen identiteetin soveltaminen liikegrafiikassa
(2022)
Opinnäytetyö tarkastelee miten visuaalista identiteettiä voi soveltaa liikegrafiikassa siten, että se säilyy tunnistettavana sovelluskohteiden välillä sekä miten sitä voidaan ohjeistaa johdonmukaisesti. Työ lähestyy aihetta ...
Kehittämishanke yrityksen X toiminnan suuntaamiseksi kuluttajamarkkinoille
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli yrityksen X toiminnan kehittäminen. Yrityksen X toimiala on mehiläistarhaus ja mehiläispesästä saatavien tuotteiden tuotanto. Kehityshankeen tavoitteena oli kehittää yrityksen X toimintaa ...
Z-sukupolvi brändin kehittämisen keskiössä
(2023)
Teknologian nopea kehittyminen ja globalisaatio ovat muuttaneet markkinoita sekä kuluttajien ostokäyttäytymistä. Monikanavainen toimintaympäristö vaatii yhä vahvempia erottautumistekijöitä brändeiltä. Lisäksi on tärkeää ...
Verkkokaupan perustaminen: Storenet Finland Oy
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Storenet Finland Oy:lle. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa dropshipping eli suoratoimitusverkkokauppa. Samalla tavoitteena oli luoda Storenet Finland Oy:n ...
Logon suunnittelu animoinnin näkökulmasta : case Era Content
(2024)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee yrityksen logon suunnittelua animoinnin näkökulmasta. Se pyrkii selvittämään, miten animointi logon lähtökohtana vaikuttaa logon suunnitteluprosessiin ja työn lopputulokseen. ...