Haku
Viitteet 1-10 / 346
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ...
Tapahtumapilotti yhteiskuntavastuuhankkeesta: Case Nordea Bank Oyj
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajana toimivan Nordean yhteiskuntavastuuhankkeeseen liittyvää tapahtumakonseptia. Kehitettävä konsepti oli Oman talouden eväät-koulupäivä, joka on yksi monista Nordean ...
Yrityskulttuurimuotoilu : mitä se on ja miten sitä tehdään
(2020)
Yrityskulttuurimuotoilu tarkoittaa ihmislähtöistä ja muotoiluajattelua hyödyntävää tapaa luoda uusia, ja kehittää vanhoja, yrityskulttuuriin vaikuttavia arvoja, rakenteita ja käytäntöjä. Siinä hyödynnetään palvelumuotoilun ...
Enhancing engagement through employee experience design
(2019)
Työnantajat kilpailevat työmarkkinoilla houkutellakseen ja pitääkseen parhaat kyvyt. Globaalit trendit kuten työntekijöiden kansainvälinen liikkuvuus, organisaatioiden kasvava läpinäkyvyys ja teknologiset muutokset lisäävät ...
”Kaiken ei tarvitse olla täyskymppi, mutta jonkin täytyy olla 11” – Hotelliaamiaisen asiakaslähtöinen konseptointi pandemia-aikana
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa konkreettisia, asiakaskeskeisiä ehdotuksia hotellin aamiaiskokemuksen kehittämiseksi, jotta se kohtaisi paremmin asiakkaiden tarpeet ja toiveet, myös ...
Improving solution selling process with service design methods
(2019)
Service design is well-recognized for the facilitation of healthy communication and collaboration between service provider and customer but there is not much literature available that focuses to analyse the application of ...
Palvelumuotoilulla kestävää kehitystä: Esimerkkinä sisäministeriön tiekartta kestävälle kehitykselle
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli ymmärtää, miten palvelumuotoilua ja yhteiskehittämistä voidaan hyödyntää kohdeorganisaatiossa kestävän kehityksen edistämisessä ja siihen liittyvän strategisen muutoksen ...
Improving the Customer Experience at the Olympia Terminal of the Port of Helsinki
(2020)
Traditionally, the passenger terminals are considered merely as pass through venues. Port of Helsinki wants to change that conception and develop the port and its passenger terminals’ overall service offering, as well as ...
Tapahtuman järjestäjän opas - Case REDI Olympic Games
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella toimeksiantajalle, kauppakeskus REDI:lle tapahtuma sekä tapahtuman järjestäjän opas kyseisen tapahtuman järjestämiseksi. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä ...
Jäsenpalvelujen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen – Case JHL
(2019)
Yhteiskunnan jatkuvissa muutoksissa myös työelämä on muutoksen kourissa. Työsuhteet ovat entistä monimuotoisempia ja vain harva tekee enää pitkää työuraa saman työnantajan palveluksessa. Moni kaipaa haastavissa tilanteissa ...