Haku
Viitteet 1-10 / 288
"Me tarvitaan innovatiivisia tuotekehitysjuristeja": kuinka palvelumuotoilun käyttöönotto muuttaa organisaatiota?
(2019)
Finanssiala on murroksessa. Alan yritysten kilpailu keskittyy yhä enemmän asiakaskokemukseen ja digitaalisiin palveluihin. Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia on ottanut ensimmäiset askeleet ...
Viikin opetus- ja tutkimustilan konseptointi ruoantuotannosta kertovaksi lasten- ja nuorten oppimisympäristöksi
(2020)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli luoda pedagogisesti monipuolinen sekä toiminnoiltaan uudenlainen lähestymistapa ja vierailukokonaisuus maatilavierailuille sekä maatilaympäristössä toteutettavalle ruokakasvatukselle. ...
Business Model Development Towards Event Management in Manchester, UK
(2020)
It is known that the people in United Kingdom spend lot of time travelling and have a very busy schedule. Generally, offices are far from their home location. Due to the time crunch, they are always in search of an event ...
Asiakasymmärrys digitaalisten sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämiseen asiakaslähtöisesti
(2021)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa syvällistä asiakasymmärrystä erityisen tuen tarpeessa olevien nuorten aikuisten (18-29 v) tarpeista ja haasteista liittyen digitaalisiin sosiaali- ja terveyspalveluihin. ...
A focus on outcomes and value creation : leading to Skilloon continuous development opportunities
(2020)
The concept of customer centricity has been misleading organizations to ask their customers what they want and apply this raw finding directly to the design or improvement of their offering. As such, this study intends to ...
Asiakaskeskeisyys liiketoiminnan kehittämisessä : käytännön keinoja etsimässä apuvälineasiantuntijan asiakaskokemuksen kehittämiseen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli syventää ymmärrystä arvon muodostumisesta apuvälineasiantuntijalle apuvälineen hankintaprosessin aikana. Lisäksi tarkoituksena oli lisätä ymmärrystä toimeksiantajaorganisaation ...
Deep understanding for a customer journey in a multi-provider network
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
Companies in different industries are increasingly interested in having their customers act as ambassadors for their services. Recommendations by customers have become new “currency” that companies desire. The basis for ...
Leveraging on cultural diversity to design higher education programs
(2020)
As part of the Enhance! IDM project, the purpose of this thesis was to create a framework for higher education program leaders and teaching staff to develop their intercultural knowledge in order to understand the expectations ...
Nuorten yrittäjien jäsenyyskokemuksen kehittäminen
(2019)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tavoitteena oli nuorten yrittäjien jäsenyyskokemuksen kehittäminen asiakaskeskeistä palvelulogiikkaa hyödyntäen ja se toteutettiin Suomen Yrittäjien (SY) toimeksiannosta. Kehittämistehtävä ...
GDPR uuden palvelukonseptin mahdollistajana
(2019)
Henkilötietojen käsittelyä pyritään maailmanlaajuisesti yhä enemmän sääntelemään ja valvomaan lainsäädännön kautta. Koska eri maiden käytännöt kuitenkin ovat olleet toisistaan poikkeavat, ryhdyttiin EU-tasolla luomaan ...