Haku
Viitteet 1-10 / 16
Sensing Nepal in a Peer Student Created Multi-sensory Environment
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
The idea that learning experienced through all the senses is helpful in reinforcing memory has a long history in pedagogy. From the earliest teaching guides, educators have embraced a range of multi-sensory techniques in ...
Operational challenges in managing multicultural events; Finnish perspectives for potential companies
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
As international activities are increasing very fast, the world is becoming smaller day by day. Customer’s needs are becoming more complex which makes it very important to make a good research in different cultural ...
Creating a working destination brand : Case: Budapest and Helsinki
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
This bachelor thesis concentrates in researching and analysing the process and aspects of destination branding. Example cities and destination brands are Budapest and Helsinki. The aim of the research is to discover and ...
Kaupungin matkailuesite visuaalisena imagomarkkinoinnin välineenä Case: Nordic Oddity -matkailuesite
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyön tarkoituksena on ollut selvittää, mitä mieltä nuorisomatkailijat ovat Helsingin kaupungin matkailu- ja kongressitoimiston uusimmasta, vuonna 2008 julkaistusta Nordic Oddi-ty (Pohjoismaiset erikoisuudet) ...
Chico’s ravintolaketjun bränditutkimus työntekijöiden näkökulmasta
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämä opinnäytetyö laadittiin yhteistyössä Haaga-Helia ja Laurea Ammattikorkeakoulujen kanssa. Toimeksiantajana toimi Helsingin Osuuskauppa Elanto. Työn painopiste rakentuu suurelta osin brändin ympärille. Tässä työssä ...
Helsingin matkailullisen brändi-identiteetin vahvistuminen Helsinki-oppaan työssä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Helsingin tavoittelemaa matkailubrändiä ja brändi-identiteetin vahvistumista Helsinki-oppaan työssä. Helsingin matkailustrategian 2009–2012 mukaan Helsinki tavoittelee vahvaa matkailubrändiä. ...
Kulttuurit kohtaavat - Suomalaisen vaihto-opiskelijan sopeutuminen japanilaiseen kulttuuriin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee suomalaisen vaihto-opiskelijan sopeutumista japanilaiseen kulttuuriin. Työssä suuri painopiste on kulttuurisokin käsittelyllä sekä suomalaisuuden ja japanilaisuuden erojen käsittelyllä Geert ...
Hyvinvointimatkailun potentiaali Helsingin seudulla
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyön tavoitteena on kartoittaa Helsingin seudun hyvinvointimatkailun tilanne sekä potentiaali. Hyvinvointimatkailu on virallinen Helsingin kaupungin matkailu- ja kongressitoimiston kehittämiskohde. Hyvinvointimatkailu ...
Chileä kaikille aisteille - multisensorinen matkailumarkkinointitutkimus
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan multisensorisen matkailumarkkinoinnin toimivuutta. Tutkimuksessa perehdytään siihen, kuinka hyvin multisensorinen tila toimii matkailullisessa markkinoinnissa, arkikulttuurin pohjalta ...
Special interest -matkan suunnittelu ja toteutus : Case: Ilmailumuseoyhdistyksen jäsenmatka Ruotsiin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa Ilmailumuseoyhdistys ry:n vuoden 2010 jäsenmatka Ruotsiin. Vuonna 1969 perustetun Ilmailumuseoyhdistys ry:n nykyisen toiminnan painopiste on Suomen Ilmailumuseon ...