Haku
Viitteet 1-10 / 24
Markkinointisuunnitelma Tallalle
(2020)
Opinnäytetyön tavoite oli toteuttaa käytännöllisiä muutoksia ja kehittämisehdotuksia toimeksiantajalle, puukenkäyritys Tallalle. Työn tarkoitus oli toimia työkaluna yritykselle sen myynnin kasvattamiseksi kansainvälisesti. ...
Sisältöstrategian luominen verkkokaupalle
(2020)
Opinnäytetyön aihe on sisältöstrategian luominen verkkokaupalle. Työn tavoite on selvittää miten luoda sisältöstrategia liiketoiminnan aloittavalle yritykselle, sekä toteuttaa alustava sisältöstrategia perustamisvaiheessa ...
Growth Hacking for ecommerce: Building Your Way to Success
(2020)
The objective of this thesis was to understand how growth hacking can be applied to ecommerce in enterprises and what are the skills required to form a successful growth team. This thesis was not commissioned by an ...
Kuluttajansuojalain muutosten vaikutus autoverkkokaupan myyntiin ja tulevaisuuden autokauppa verkkoalustoja hyödyntäen
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kuluttajansuojalakia ja sen muutoksia autokaupassa sekä tarkemmin ottaen tulevaisuuden autokauppaa verkkoalustoja hyödyntäen. Työn avulla pyrittiin tuomaan esiin niin yritysten ...
Visuaalisen brändi-identiteetin rakentaminen aloittavalle vaatetusalan yritykselle – Case: Yritys X
(2020)
Brändillä on valtava merkitys yrityksen menestyksessä. Vahvalla brändäyksellä yritys pystyy vakiinnuttamaan asemaansa ahtaillakin markkinoilla ja luomaan tätä kautta tunnettavuutta kuluttajien keskuudessa. Tämän opinnäytetyön ...
Kilpailija-analyysi kosmetiikan verkkokaupalle & Avaimet strategiseen markkinointiin
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia kosmetiikan verkkokaupalle kilpailija-analyysi ja pohtia erottumisen keinoja, kehitysehdotuksia ja markkinointistrategiaa. Teoriaosuudessa käsiteltiin verkkokauppojen nykytilannetta, ...
Arvonluonti kasvun tukena B2B-verkkokaupassa
(2021)
Digitalisoituminen on mahdollistanut kaupankäynnin verkossa. Kaupankäyntiä verkossa harjoitetaan useimmiten perinteisen liiketilan rinnalla, jolloin verkkokauppa toimii yritystoimintaa vahvistavana tekijänä. Verkkokaupasta ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma design-alan yritykselle
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä design-alalla toimivalle toimeksiantajayritykselle kattava digitaalinen markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajayritys on perustettu vuonna 2018 eikä yrityksellä ...
Brändin lanseeraus verkkokauppaan
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli lanseerata korealainen kosmetiikkabrändi Suomen markkinoille. Tavoitteena oli saada lanseerauksen avulla tunnettavuutta sekä näkyvyyttä kyseiselle brändille. Opinnäytetyön yhteistyökumppanina ...
Amazon verkkokaupan perustaminen ja hyödyntäminen pk-yrityksen kansainvälistymisessä
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin suomalaiselle pk-yritykselle, joka valmistaa työvaatteita hoito- sekä HoReCa-alalle. Toimeksiantajalla on ainutlaatuinen tuote, joka on saavuttanut kotimaassa hyvää menestystä, jonka takia yritys ...