Haku
Viitteet 1-10 / 61
Myynnin ja markkinoinnin tehostaminen kiinteistöalan yritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa kiinteistöalan yrityksen myyntiä ja markkinointia. Markkinointi ei ole keinona uusi, mutta opinnäytetyön avulla pyrimme löytämään uudenlaisia ja tehostettuja toimintatapoja ja ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma rakennusalan B2B-yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma Rakennus Kurre Oy:lle, jonka asiakkaita ovat pääsääntöisesti muut yritykset. Tavoitteena oli luoda yritykselle mahdollisimman ...
Tarinat osaksi yrityksen markkinointia -Markkinoinnin julkaisukalenterin kehittäminen viinimaahantuontiyritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä tarinoiden hyödyntämiseen markkinoinnissa ja tuottaa toimeksiantaja Wineworld Finland Oy:lle tarinallisen sisällön julkaisukalenteri, ideana jakaa tarinoita viineistä ja tuottajista. ...
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ...
Virtuaalitapahtuman markkinointikampanjan suunnittelu Facebookiin : Case Helsingin kiinalainen uusivuosi
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Helsingin tapahtumasäätiö. Tarkoituksena oli tutkia tapah-tuman sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä, syventyä kohderyhmään internet-kyselyn voi-min sekä vertailla muiden vastaavien ...
Verkkomarkkinointisuunnitelma Fashion Center Outlet
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantaja Fashion Center Finlandissa sijaitsevalle Outletille verkkomarkkinointisuunnitelma, jossa nähdään tarvittavat toimenpiteet sosiaalisen median kanavien ja verkkosivujen ...
Tukevatko seuraavan sukupolven sosiaaliset mediat ihmisten ja yhteisöjen kasvua?
(Tietojohtaminen, 2021)
Yhteiskunnallinen polarisaatio ja heimoutuminen on nostanut vahvasti päätään viime vuosina. Center for Humane Technologyn perustajan Tristan Harrisin mukaan polarisaation taustalla on sosiaalisten medioiden dynamiikka. ...
Sosiaalisen median strategia TR-Kalusteelle
(2021)
Opinnäytetyössä luodaan sosiaalisen median strategia toimeksiantajalle. Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on TR-KalusteOy, joka toimii huonekalualan jälleenmyyjänä. TR-Kaluste jälleenmyy Stemman kalusteita. Tavoitteena ...
Yrityksen verkkosivujen ja sosiaalisen median uudistaminen
(2021)
Tämän opinnäytetyö tavoitteena oli Kehittää Insinööritoimisto Tarkkanen Oy:n digitaalista markkinointia. Opinnäytetyössä kehittämistehtävänä oli hakukoneoptimoitujen uusien verkkosivujen ja sosiaalisen median kanavien ...
Yritysprofiilin seuraajamäärään vaikuttaminen Instagramissa – Case-tutkimus
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten voidaan vaikuttaa Instagram yritysprofiilin seuraajamäärään. Toimeksiantajana toimi vakuutus- ja rahoitusalan yritys POP Vakuutus eli Suomen Vahinkovakuutus Oy. ...