Haku
Viitteet 1-10 / 11
Asiakkaan arvon muodostuminen palveluiden kehittämisen pohjana – case IT alan yritys
(2019)
Markkinat elää tällä hetkellä vahvaa murrosta. Palveluiden digitalisoituminen on pakottanut yrityksiä pohtimaan strategiaansa uudelleen. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella toimeksiantajayrityksen pienten ja ...
ICT-yrityksen ohjelmistojen jatkuvien palveluiden palvelunhallinnan kehittäminen asiakaslähtöiseksi
(2019)
Kehittämistyön tavoitteena oli asiakastarpeiden ymmärryksen pohjalta kehittää ohjelmistojen jatkuvien palveluiden palvelunhallintaa ja sen keskeisimpiä palveluprosesseja asiakaslähtöisemmäksi. Asiakaslähtöisyys tarjosi ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen pienen yrityksen markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella markkinointia sosiaalisessa mediassa ja kuinka sitä voisi käyttää hyväksi pienen yrityksen markkinoinnissa. Toimeksiantajana oli Smartdog Oy, joka tarjoaa erilaisia tieteelliseen ...
Mitkä tekijät vaikuttavat tarjouksesta kieltäytymiseen?
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa asiakasymmärrystutkimus K-Auton alaisuudessa toimivan SEAT Suomen maahantuonnin osastolle. Tutkimuskysymys on selvittää, mitä syitä SEAT-ajoneuvon tarjouksesta kieltäytymisen ...
Asiakasymmärrystä kehittämällä osuvampaa markkinointiviestintää
(2019)
Opinnäytetyö kertoo tavoitteesta syventää asiakasymmärrystä Stockmannin tavarataloliiketoiminnassa ja ymmärryksen soveltamisesta joulun asiakaslehteen, jonka sisältöä hyödynnettiin joulukampanjassa laajemmin. Stockmann oli ...
Yhteiskuntavastuu asiakaspalvelussa : Case Kelan verkkoasiointipalvelu
(2019)
Kansaneläkelaitoksessa (Kela) on viime vuosina panostettu voimakkaasti digitaalisten palveluiden kehittämiseen. Digitaalisten palveluiden kehittämistä edellyttää vallitseva EU- ja kansallinen lainsäädäntö, sekä yhteiskuntavastuun ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen digitaalisen asiakasviestinnän kehittämisessä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kohdeorganisaation digitaalisen asiakasviestinnän kehittäminen hyödyntäen palvelumuotoilun menetelmiä. Tavoitteena oli selvittää, mitkä palvelumuotoilun menetelmät soveltuvat viestinnän ...
”Joku tietty tarve tai vaan kokemuksena”: käyttäjätiedon hyödyntäminen kirjastopalvelujen suunnittelussa ja palvelutarpeiden ennakoinnissa
(2019)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli kehittää malli käyttäjätiedon keräämiseen ja hyödyntämiseen uuden palvelun luomiseksi kirjastoalalla. Kehittämistyön kehikkona toimi Vantaan kaupunginkirjaston ...
Facebook-markkinoinnin kehittäminen: Horse & Rider Nordic Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Facebook-markkinointia asiakaslähtöisesti. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitkä asiat Facebook-markkinoinnissa tarvitsisivat kehittämistä. Työn toimeksiantajana toimi ...
Fitness Club Olariumin tuottamien palveluiden kehittäminen asiakasymmärrystä hyödyntämällä
(2019)
Opinnäytetyö suoritettiin toiminnallisena eli kvantitatiivisena tutkimuksena, mutta se sisälsi myös kvalitatiivisia eli laadullisia piirteitä – vastaajat saivat muun muassa kertoa henkilökohtaisista tuntemuksistaan ...