Haku
Viitteet 1-6 / 6
Kohti toimivaa intranetiä: sisältöjen ja rakenteen käyttäjälähtöinen kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, minkälaiset sisällöt ja rakenne intranetissä palvelisivat parhaiten Opintokeskus Siviksen työntekijöitä.
Opintokeskukseen hankittiin intranet vuonna 2017. Samaan aikaan ...
Arkistotietojärjestelmän käyttäjälähtöinen kehittäminen: Case: Helsingin kaupunginarkiston Sinetti -arkistotietojärjestelmä
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus arkistotietojärjestelmän käyttäjälähtöisestä kehittämisestä. Opinnäytetyössä laadittiin kehittämissuunnitelma Helsingin kaupunginarkiston arkistotietojärjestelmä Sinetille. Työssä ...
Palvelumuotoilu verkkopalvelun sisältöjen kehittämisen välineenä: verkkopalvelu lut.fi
(2022)
Digitalisaatio on muuttanut asiakkaiden käyttäytymistä verkkopalveluissa. Jokaisen yrityksen tai organisaation pitää kehittää digitaalisia palveluja asiakaslähtöisesti. Käyttäjä, eli potentiaalinen asiakas vertailee ja ...
Interior Design Bot : toimitilasuunnittelun digitaalinen apuväline
(2021)
Työympäristöt ja työskentelytavat muuttuivat digitalisaation ja Covid-19-pandemian myötä. Uusien työtapojen ja työympäristöjen ymmärtäminen ja suunnittelu kasvatti tarvetta käyttäjien laajemmalle kuulemiselle. Tämä voi ...
Käyttäjäymmärryksen kerääminen tuotteistamista varten: Vera -menetelmän käyttäjäymmärrys
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä käyttäjäymmärrystä menetelmästä, joka on kehitetty väkivaltaa kokeneille naisille väkivallan tunnistamiseen, sekä siitä aiheutuneiden tunteiden käsittelyyn ja omien voimavarojen löytämiseen ...
Verkkosivuston käyttäjälähtöinen kehittäminen Case: rakennusalan tilaajat ja palveluntoimittajat
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli uudistaa HSE Network -verkkosivusto hyödyntämällä yhteiskehittämisen menetelmiä. Sivusto siirrettiin Microsoft Office 365 -ympäristöstä Google Sites -palveluun vuonna 2019. Teknisen ...