Haku
Viitteet 1-10 / 15
Somestrategian laatiminen uudelle pienyritykselle
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on somestrategian laatiminen uudelle pienyritykselle. Työssä otetaan huomioon sosiaalisen median kanavista Facebook ja Instagram. Somestrategian toimeksiantaja on kierrätystalouden pienyritys Second ...
Autoliikkeen markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on autoliikkeen markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa. Toimeksiantaja on mikkeliläinen Saimaan Autopiste Oy, joka myy vaihtoautoja. Opinnäytetyö suoritettiin toimeksiantajalle ...
Vammaisten ja mielenterveyskuntoutujien kokemuksia Mielekäs-toiminnan Facebook-ryhmästä
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Aspa. Tarkoituksena oli selvittää
vammaisten ja mielenterveyskuntoutujien kokemuksia Mielekäs-toiminnan Facebook-ryhmästä. Tavoitteena oli saada toimeksiantajalle tietoa, jota ...
Visuaalisen ilmeen uudistaminen striimaajalle : Grafiikan tuottaminen Twitchiin
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on uudistaa visuaalista ilmettä Wiballe, suomalaiselle striimaajalle. Suorat verkkolähetykset eli striimaaminen on kasvattanut suosiotaan nopeasti. Laajan tarjonnan myötä sisällöntuottajat pyrkivät ...
Hyvinvointia verkkoyhteisöistä: Tutkimus sosiaalisen median yhteisöjen vaikutuksista yksilön hyvinvointiin
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalisen median yhteisöjen vaikutuksia yksilön hyvinvointiin. Samalla tutkittiin myös sitä, millainen merkitys näillä yhteisöillä on yksilön elämässä. Opinnäytetyö oli kvalitatiivinen ...
Sosiaalisen median strategia KooKoon junioreille
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyöni tavoitteena oli perehtyä sosiaalisen median strategiaan ja kanaviin sekä siihen, millainen merkitys toimivalla strategialla on organisaatiolle. Tutkimuksessa selvitettiin, millaista KooKoon ...
Martti Talvela -kampuksen markkinoinnin tehostaminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on Juvalla sijaitsevan Martti Talvela -koulukampuksen markkinoinnin tehostaminen sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena oli luoda koulukampukselle toimenpidesuosituksia, joilla se voisi kehittää ja ...
Sisältöstrategian malli asianajotoimistolle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda selkeä ehdotus, joka antaa hyvät lähtökohdat asianajotoimiston suunnitelmalliselle, tavoitteelliselle ja mitattavalle B2B-markkinoinnille. Lopputuloksena syntynyt työkirjamainen ...
Digitaalisen markkinoinnin tarve kohdeyrityksissä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää toimeksiantajan tarjoaman digitaalisen markkinointipalvelun tarve kohdeyrityksissä. Tutkimusongelma oli seuraava: mikä on toimeksiantajayrityksen potentiaalisten asiakasyritysten ...
Sesonkikauden sisältömarkkinointi K-Supermarketissa
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on sesonkikauden sisältömarkkinointi. Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on vaikuttaa asiakkaan ostopäätökseen luomalla heille mukaansatempaavaa sisältöä. Opinnäyteyön tarkoituksena on tutkia, millaista ...