Haku
Viitteet 1-10 / 224
Kalevankangas nyt ja tulevaisuudessa Paikkatietoperustainen katsaus ja käyttäjäkysely
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2020)
Kalevankangas on liikunnan ja vapaa-ajan alue Mikkelissä. Kaupungin kehittämisalustaksi määritellystä alueesta kehitetään hyvinvointi- ja elämyspalvelujen keskittymää, jossa on vireää yritystoimintaa sekä tutkimus-, ...
Tutun lempeä tuuppaus. Tukea tuottavuuteen – sote-alan yritykset uudelle aikakaudelle (TUTU) -hanke
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Edessäsi on TUTU-hankkeen loppujulkaisu. Tukea tuottavuuteen – sote-alan yritykset uudelle aikakaudelle, tuttavallisemmin TUTU-hanke, on kulkenut melkoisen matkan, johon pääset osalliseksi lukemalla tämän julkaisun. Hanke ...
Talousneuvola-malli osana tulevaisuuden sote-keskuksia: Matalan kynnyksen talousohjauspalvelun kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli mallintaa tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskuksen palveluvalikkoon soveltuva Talousneuvola-palvelu. Ennen mallinnusta selvitettiin sosiaali- ja terveysalan ammattilaisten näkökulmasta ...
Liikkuvan palveluyksikön asiakaslähtöinen toimintamalli haja-asutusalueen ikääntyneille
(2021)
TIIVISTELMÄ
Etelä-Savo on ikääntynein maakunta Suomessa. Väestön ikääntyminen sekä ikääntyneiden kasvavat palveluntarpeet asettavat haasteita turvata palvelut yhdenvertaisesti ja mahdollisimman lähellä asiakasta. ...
Kehityskeskustelujen kehittäminen Musti ja Mirri -ketjussa
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan kehityskeskusteluprosessin kehittämismahdollisuuksia
Musti ja Mirri -ketjussa myymäläpäälliköiden näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena on
selvittää, miten Musti ja Mirri -ketjussa ...
Chatbotit ja digitaalinen ohjaustyö − Asiantuntijoiden näkemyksiä chatbottien osallistavaan kehittämiseen
(2020)
Opinnäytetyössä haettiin vastauksia kysymyksiin chatbottien eli ihmisten välistä
keskustelua jäljittelevien tietokoneohjelmien mahdollisuuksista ja haasteista digitaalisen nuorten tieto-, neuvonta- ja ohjaustyön välineenä ...
Käyttäjälähtöinen tilannehuone : Käyttäjätarpeita vastaavan tilannehuoneen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen
(2021)
Lähtökohtana opinnäytetyölle oli havainto, että toimeksiantajan projektit eivät etene toivotulla tavalla. Tavoitteena oli selvittää, minkälaisia haasteita toimeksiantajan työntekijöillä on projektitoimintaan liittyen ja ...
Pohdintoja ensihoidon johtamisen ajankohtaisista teemoista
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulussa toteutetaan laadukasta ja nykyaikaista ensihoidon koulutusta, tutkimusta ja kehittämistoimintaa. Ensihoitajan koulutus on ollut yksi vetovoimaisimmista terveysalan koulutuksistamme jo ...
Asiakaskokemus KSO Autotaloissa
(2021)
Asiakaskokemus on kokonaisvaltainen ja aina yksilöllinen. Sen muodostu-minen alkaa usein digitaalisissa ympäristöissä jo ennen palvelutilannetta se-kä kanavissa, jotka eivät ole yrityksen hallinnoimia. Tänä päivänä meillä ...
Tulosperusteisen palvelun käyttöönoton kehittäminen muutosjohtamisen ja muutosviestinnän näkökulmasta
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tulosperusteisen palvelun käyttöönoton kehittäminen muutosjohtamisen ja muutosviestinnän näkökulmasta. Työn toimeksiantaja oli Etelä-Savon elinkeino-, liikenne ja ympäristökeskus. Opinnäytetyön ...