Haku
Viitteet 1-8 / 8
Markkinointiviestintäsuunnitelma sähköurakointialan yritykselle
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli yritys. Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia yritykselle markkinointiviestintäsuunnitelma.
Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys on laadittu markkinoinnin ja markkinointiviestinnän ...
Marketing Communications Plan for Jolla Oy
(2019)
Thesis commissioned by Jolla Oy, founded in 2011 and developer of mobile operating system, Sailfish OS. In 2015 the company changed their business strategy and their marketing activities failed to adapt to the new change. ...
Brändin vahvistaminen digimarkkinoinnin keinoin : case: Startup World Cup Finland 2019
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Startup World Cup Finland tapahtumalle. Tavoitteena työssä oli rakentaa Startup World Cup Finland - tapahtuman brändiä digimarkkinoinnin keinoin. Opinnäytetyö on toiminnallinen, ...
Ohana Restaurants Oy:n digitaalinen markkinointiviestintä
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin yhteistyössä ravintolayrityksen kanssa. Työn tarkoitus oli parantaa markkinointiviestintää ja palvella asiakkaita paremmin sisältömarkkinoinnin avulla.
Opinnäytetyön toimeksiantaja ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen Kasvisravintola Gopalissa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä Kasvisravintola Gopalin myyntiä markkinoinnin suunnittelun avulla. Työssä annetaan kehittämisehdotuksia ravintolan markkinointiviestinnän tehostamiseksi. Tutkimuksen tarkoituksena oli ...
Suomen Taidon jäsenseurojen markkinointiviestinnän nykytilan analysointi
(2019)
Opinnäytteen tarkoituksena on perehtyä Suomen Taidon jäsenseurojen markkinointiviestinnän suunnitteluun sekä toteutukseen. Opinnäytteen tavoitteena on luoda kokonaiskuva jäsenseurojen markkinointiviestinnän tämän hetken ...
Brändiviestinnän strategia Instagramiin
(2019)
Sosiaalinen media kasvattaa jatkuvasti merkitystään brändin viestin välittämi-sessä. Brändin näkyvyydellä ja toiminnalla sosiaalisessa mediassa voidaan vaikuttaa kuluttajien kiinnostuksen heräämiseen. Sosiaalisen median ...
Mediavaikuttajien käytön suunnitelma Investhink Oy:n somemarkkinoinnin tehostamiseksi
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli rakentaa mediavaikuttajien käytön suunnitelma toimeksiantajayritykselle Investhink Oy markkinoinnin tueksi. Työn tavoite oli toimeksiantajayrityksen sosiaalisen median markkinoinnin tehostaminen. ...