Haku
Viitteet 1-10 / 3127
Kehitysehdotuksia uusien asiakkaiden hankkimiseksi, case Kuntokeskus Tzemppi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kehitysideoita toimeksiantajayritykselle, Kuntokeskus Tzempille. Tämän työn avulla tutkittiin, miten Kuntokeskus Tzemppi saisi uusia asiakkaita ja millaisia kehitysideoita ...
Market Research for Co-Working Space Business in Ho Chi Minh City, Vietnam
(2020)
The purpose of this thesis is to conduct a market research for the Co-working space business model in Vietnam. The market research will demonstrate the business-to-business buying behavior and the working or studying trend ...
A Comprehensive Guide for traditional SMEs to enter an E-commerce Market
(2019)
Nowadays, a traditional business is considered as less effective and heavily costing, it is the time a business seeks for an alternative which is called digital business. There- fore, the purposes of thesis are to help ...
Opas osakeyhtiön sähköiseen perustamiseen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda käytännönläheinen opas osakeyhtiön sähköiseen perustamiseen. Opinnäytteen teoriaosuudessa käytiin lävitse opinnäytetyön tarkoitus sekä perehdyttiin osakeyhtiöön, sen hallintoon sekä ...
Social interaction skills as a core of organizational well-being
(2020)
This thesis is created in collaboration with a logistics provider company. The process has been done from employee perspective who previously worked for the company, the aim is to create an understanding of the organization’s ...
Kohdeorganisaation kustannuslaskennan kehittäminen: Case: Pirkanmaan Hoitokoti
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli kustannuslaskenta ja opinnäytetyö laadittiin vastamaan Pirkanmaan Hoitokodin organisaatiojohdolle syntyneitä tarpeita kustannuslaskennan kehittämisestä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ...
Verkkosisällön tuotanto-opas pk-yrityksille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa toimeksiantajalle helppolukuinen ja tiivis verkkosisällön tuotanto-opas pk-yrityksille. Projektissa keskityttiin tuotettavaan sisältöön, eikä yrityksen markkinointistrategiaa ...
FTA-sopimuksien hyödyntäminen kohdeyrityksen varaosien tuontiprosessissa : Aasian alueen vapaakauppasopimukset
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, miten kohdeyritys voisi hyödyntää voimassa olevia Aasian alueiden vapaakauppasopimuksia tehokkaammin varaosien tuontiprosessissa. Tutkimuksessa syvennyttiin tarkemmin Euroopan Unionin ...
Kulttuurifestivaalien yrityskumppanuudet
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli koota yhteen tietoa, käytännön ohjeita ja uusia ideoita yrityskumppanuuksien kehittämiseen kulttuurifestivaalien ja yritysten välillä laadullisten haastattelujen ja teorian avulla. ...
Organisaatio X:n toimistohenkilökunnan osaamiskartoitus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Organisaatio X:n toimistohenkilökunnan tämänhetkistä osaamista kyselytutkimuksen avulla. Työn aihe valittiin toimeksiantajaorganisaation tarpeiden mukaan. Aihevalintaan ...