Haku
Viitteet 1-10 / 412
Leirikoulujen kehittäminen kiinalaisille Porissa
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin, miten kiinalaisia leirikouluja voitaisiin kehittää Porissa. Työn ollessa erittäin käytännönläheinen, hyödynnetään kirjoittajan omakohtaisia kokemuksia kiinalaisten kanssa työskentelystä, ...
Satakunnan matkailun vetovoimatekijät ja asiakkaan ostokäyttäytyminen
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin, miksi matkailijat haluavat matkustaa Satakuntaan ja matkailuasiakkaan ostokäyttäytymistä. Työn aihe valikoitui toimeksiantajalta ja se rajattiin myös toimeksiantajan tarpeiden mukaan. Tavoitteena ...
Kohdeopas ja verkkoartikkeli Manner-Ecuadorista suomalaisille matkailijoille
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tuoda Manner-Ecuadoria tunnetummaksi suomalaisille matkailijoille kohdeoppaan ja verkkoartikkelin avulla. Opinnäytetyötä varten luotiin internetkysely, johon saatiin vastauksia 527.
Opinnäytetyö ...
Luontotyöpajan palvelukonseptin ja palveluprosessin kehittäminen elämykselliseksi matkailutuotteeksi case: Muumikierros metsässä -työpaja
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Muumikierros metsässä -työpajan palvelukonseptia ja palveluprosessia matkailutuotteen tuotekehitys-prosessin mukaisesti. Tavoitteena opinnäytetyössä oli kehittää ...
Perehdytys ja työnopastus Spice Ice by Candytown -myymälöissä
(Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli luoda perehdytyskansio ja perehdytyksen tarkituslista Spice Ice by Candytown -myymälöille. Oppaan tarkoituksena oli helpottaa uusien työntekijöiden perehdyttämistä sekä toimia muistilistana ...
Vastuullisuus satakuntalaisissa luontomatkailuyrityksissä
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli ymmärtää, miten Satakuntalaisissa luontomatkailua tuottavissa mikrokokoisissa yrityksissä ymmärretään vastuullisuus sekä miten se käytännössä näkyy. Tutkimuksen kohteena oli ilmiö, jota ei ...
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa ja sen vaikutus ostokäyttäytymiseen Case: Halonen Pori
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä tietoa toimeksiantajan, Halonen Porin, sosiaalisen median seuraajien suhtautumisesta sosiaalisessa mediassa tapahtuvaan markkinointiviestintään, ja täten tutkimuksen kautta selvittää, ...
Ekologisuustutkimus Kaisankodille
(Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kuinka ekologiseksi kartanokylpylä Kaisankodin asiakkaat mielsivät yrityksen ja oliko ekologisuus heille ylipäätään tärkeää. Tutkimuksessa selvisi myös, olisiko Kaisankodin syytä ...
Suomen matkatoimiston Porin toimipisteen imagotutkimus porilaisille vapaa-ajan matkailijoille
(Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia Suomen Matkatoimiston Porin toimipisteen imagoa porilaisten vapaa-ajan matkailijoiden keskuudessa. Työssä tutkittiin myös imagoon läheisesti liittyvistä käsitteistä mainetta ja ...
Kuluttajakäyttäytyminen Porin ruokaravintoloissa – kohteena Satakunnan ammattikorkeakoulun opiskelijat
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin opiskelijoiden kuluttajakäyttäytymistä Porin ruokaravintoloissa. Tavoitteena oli ymmärtää paremmin opiskelijoiden tarpeita, haluja, toiveita ja mielipiteitä Porin ruokaravintolamaailmasta. ...